Полковник Эрали Бозоров шовқинини ўлчайдиган мослама йўқлиги учун машиналар жаримага тортилмаётганини айтди

31-10-2019, 22:31
Жамият
Полковник Эрали Бозоров шовқинини ўлчайдиган мослама йўқлиги учун машиналар жаримага тортилмаётганини айтди
Бугун ИИВ Йўл ҳаракати хавфсизлиги бош бошқармаси (ЙҲХББ) мутасаддилари билан очиқ мулоқот бўлиб ўтди. Унда ИИВ ЙҲХББ бошлиғи ўринбосари полковник Эрали Бозоров шовқинини ўлчайдиган мослама йўқлиги учун машиналар жаримага тортилмаётганини айтди.

Унинг айтиишича на Экология қўмитасида ва на уларда автомашиналардан чиқаётган овозни ўлчаш мосламаси йўқ. Қўшимча қилинишича, мотори гуриллаб турадиган автомашиналар жаримага тортилиши керак. Лекин махсус мослама йўқлиги учун ҳозирда қоидани бузаёган ҳайдовчилар жаримага тортилмаяпти экан. Ҳозирда ушбу камчиликни бартараф этиш бўйича Экология қўмитаси билан биргаликда қўшма қарор тасдиқлангани маълум қилинди.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Abdullajon Sabirov 31 октябр 2019 23:54
Нафас эсдан чикмасиииин шу колди жаримасиз колган
Jasur 1 ноябр 2019 01:53
Yana nima o'ylab topsa bo'larkin odamlarni jarimaga tortish uchun yaxshilab o'ylab ko'rish kerak.
Ahmed 1 ноябр 2019 07:35
АРТЕЛ компаниясига заказ беринглар ишлаб беришсин
Men 1 ноябр 2019 08:06
Тугри карор .чикаринглар шуни гоншиклар жонга тегди .узини кутини тагида еки жигули еки спарк.еки матиз глуштрини тешиб куядимие.оркадан трактор кевотти деб куркиб кетади.тукчиликка шухчилик.котта жарима кулланилса яхши буларди.кейинрок ушалар мошинасини ичида каттикрок усириб куйишдан куркиб утиради
Ravshan 1 ноябр 2019 09:12
Nimaga bunchalik jarimaga tortishni yaxshi ko'rasizlara xurmatli IIV nimaga erishmoqchi bo'layapsizla bu bilan.
Дима 1 ноябр 2019 09:14
Халқи ўйлидиган ташкилот борми ўзи Ўзбекистонда!!!!?
Азиз 1 ноябр 2019 10:06
1 миллион долларга уша мосламани олиб узиз куйинг 3-4 ойда копледи полковник Эрали Бозор
Альбатрос 1 ноябр 2019 10:12
Шабаданиям эсилардан чиказмела. Машина юрганда шабода хосил булади тезлигидан. Шунгаям жарима солилар эсдан чикмасин, булмаса хаккилар бизага утиб кетвотти....
Алим 1 ноябр 2019 10:17
Гапирган учун,ухлаган учун,эшитган учун, юрган учун,куриб турган учун жарима эсидан чикибди шекилли?
Мухторжон 1 ноябр 2019 10:45
Ана булсасам
Муҳаббат 1 ноябр 2019 10:46
Асосанавто носозлигидан матор овози кучаяди. Таъмирга пул тополмаган фуқарога яна жарима? Уялинг Бозоров. Иибни бозор қивордизку. Ундан кўра оғзидаги нонини ҳам тортиб олинг.
Dadajon 1 ноябр 2019 12:17
Ee usha .....
Пиёда 1 ноябр 2019 14:54
Янги таклиф хафтанинг жуфт кунлари жуфт ракамлар, ток кунлари ток ракамлар юриш керак булмаса штраф , шоферлар одамни одам демаяпти
Сайит 1 ноябр 2019 21:03
Шу нарсаларди чикаришдан олдин омма фикрини эшитиш керакми дейман.
Нодирбек 1 ноябр 2019 23:21
Шахарни ута гавжум жойларига яшаб курсангиз биласиз тарози хам куйиш кере пекинда умуман овозсиз техникадан фойдаланишади
Нодир 6 ноябр 2019 21:20
ИИВ Йўл ҳаракати хавфсизлиги бош бошқармаси (ЙҲХББ) эмас жарималар бошқармаси десак тўғри бўлар экан

ИИВ Йўл ҳаракати хавфсизлиги бош бошқармаси (ЙҲХББ) ходимлари олдида солиқ ходимлари хам хижолат

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Қашқадарёда қиз икки эркакнинг "шантаж"ига чидай олмай ўзини ўлдирди

Қашқадарёда икки эркак бир қизнинг ўз жонига қасд қилишига сабабчи бўлди. Бу ҳақда "Дарё" хабар қилди. Маълум бўлишича,...
Бугун, 10:21

Тошкент вилоятидаги колонияда маҳкум бошқа бир маҳкумни 2000 долларга "ухлатди"

Тошкент вилоятидаги колонияда маҳкум фирибгарлик қилди. Маълум бўлишича, 43-сонли манзил колониясида маҳкум Б.Р. бошқа...
Кеча, 11:12

Алишер Қодиров Ўзбекистон парламенти конституцияга зид қонунлар қабул қилганини тан олди (+ВИДЕО)

Аввалроқ сайтимизда барча партия раҳбарлари ва блогер ҳамда журналистлар ўртасида мулоқот бўлиб ўтгани ҳақида хабар...
Кеча, 09:33
/ Муҳокамалар +1

O‘zLiDeP «буюртмаси» асосида ишлаб чиқарилган

Ёлғоннинг умри қисқа, дейишади. Аммо харидорга отнинг калласидек чегирмалар ваъда қилган дўконлардаги тўполонлар пайти...
20-11-2019, 15:22
/ Муҳокамалар +3

Ўзбекистонлик аёл Петербург метросидаги теракт сабаб 20 йилга қамалиши мумкин

Ўзбекистон фуқароси Шохиста Каримова Петербург метросидаги теракт сабаб 20 йилга қамалиши мумкин. Иш судда кўрилмоқда....