Ўзбекистонда генерал-майор Дмитрий Пан қамоққа олинди – ОАВ

22-11-2019, 12:12
Жамият
Ўзбекистонда генерал-майор Дмитрий Пан қамоққа олинди – ОАВ
Ўзбекистон Ички ишлар вазирининг ўринбосари Муҳиддин Жўраев ҳамда ИИВ Қоравул қўшинлари қўмондони Дмитрий Пан лавозимидан озод қилинган. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

“Jahon.uz”нинг хабар беришича ИИВ Қоравул қўшинлари қўмондони генерал-майор Дмитрий Пан лавозимидан озод этилиши билан бирга қамоққа олинган. Бунга сабаб қилиб эса сўнгги вақтларда қамоқхона, манзил-колонияларида бўлаётган тартибсизликлар кўрсатилмоқда, деб ёзади манба.

Ҳозирча ИИВ хабарларга расмий изоҳ бергани йўқ.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Иномжон Балтаев 22 ноябр 2019 12:33
Иив Пулат Бобожоновни хам камокка олиш керак!!!
Бахром 22 ноябр 2019 13:37
Шодиев деганлари бор эди бир пайтлар
Досымхожа Асмагиев 22 ноябр 2019 14:23
Ертерек камау керек еди солардын себебинен уахтында звания алалмадык жумыс истетпеди али жазып журмин тындайтын кулак жок
Лазиз 22 ноябр 2019 17:24
Там барда хам кийноклар булган
Собиржон 22 ноябр 2019 17:48
Мана буни ислоҳот деса бўлади...
Мен Рискулов Бахтиёр 22 ноябр 2019 19:21
Жазосини олсин Тошкент вилояти Охангаронцемент Рахбариятини хам бир текшириб куйиш керак ОХАНГАРОН ШАХАР ПРАКРОРИНИ ВА ОХАНГАРОН ТУМАНЛАР ОРО СУДИ СУДИЯСИ (ОЛИМОВА АБИДА) ДЕГАН МУТТАХАМЛАРНИХАМ КАМАШ КЕРАК КОРА ХАЛК АЗИЯТ ЧЕКАЯПДИ
Адекват 22 ноябр 2019 20:39
Иномжон Балтаев, хрен тебе!
Мурод 23 ноябр 2019 00:15
Яхши булибди
Nurmuhammed Karimovich 23 ноябр 2019 07:08
Яна хам аниқроқ айтилар қамоққа олиш нима сабабдан бўлганини
zokirjon 23 ноябр 2019 10:16
qonuniy chora kurilishi lozim.
Бек 23 ноябр 2019 11:26
Конун хамма учун баробар.чунки рахбар хамма ишга Маысул.
Тралебус 23 ноябр 2019 16:01
Билганлар булса шу иплос конхур шодиев каерда хозир

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Видео: Бухорода СЭОМ ходими хомиладор ҳамширани дўппослади. Ҳомила тушгани айтилмоқда

Бухорода СЭОМ ходими хомиладор ҳамширани дўппослагани айтилмоқда. Ҳодиса видеолавҳаси тармоқларда кенг тарқалди....
Кеча, 20:46

Ўзбекистонда яна 167 кишида COVID-19 аниқланди

Ўзбекистонда яна 167 кишида COVID-19 аниқланди. Айни вақтда умумий зарарланганлар сони 13360 нафарга етди. Янги...
Кеча, 17:37

«Барчаси оддий шамоллашдек бошланар экан» – «Беном» гуруҳи хонандаси Комил коронавирусга чалинди

«Беном» гуруҳи хонандаси Комил коронавирус юқтириб олди. Бу ҳақда “Дарё” нашри хабар қилди. Маълум бўлишича, хонанда...
Кеча, 17:00
/ Муҳокамалар +3

Фото: Сурхондарёда қиз фарзандини 10 млн сўмга сотаётган 28 ёшли она ушланди

Сурхондарёда қиз фарзандини 10 млн сўмга сотаётган 28 ёшли она ушланди. Бу ҳақда ИИВ Тергов департаменти хабар қилди....
Кеча, 16:03
/ Муҳокамалар +1

Янгиланган валюталар курсида доллар яна ошди

МБ томонидан Янгиланган валюталар курси эълон қилинди. Унда доллар яна ошганини кўриш мумкин. Эртага, 14 июлдан кучга...
Кеча, 14:34