Ўзбекистонда генерал-майор Дмитрий Пан қамоққа олинди – ОАВ

22-11-2019, 12:12
Жамият
Ўзбекистонда генерал-майор Дмитрий Пан қамоққа олинди – ОАВ
Ўзбекистон Ички ишлар вазирининг ўринбосари Муҳиддин Жўраев ҳамда ИИВ Қоравул қўшинлари қўмондони Дмитрий Пан лавозимидан озод қилинган. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

“Jahon.uz”нинг хабар беришича ИИВ Қоравул қўшинлари қўмондони генерал-майор Дмитрий Пан лавозимидан озод этилиши билан бирга қамоққа олинган. Бунга сабаб қилиб эса сўнгги вақтларда қамоқхона, манзил-колонияларида бўлаётган тартибсизликлар кўрсатилмоқда, деб ёзади манба.

Ҳозирча ИИВ хабарларга расмий изоҳ бергани йўқ.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Иномжон Балтаев 22 ноябр 2019 12:33
Иив Пулат Бобожоновни хам камокка олиш керак!!!
Бахром 22 ноябр 2019 13:37
Шодиев деганлари бор эди бир пайтлар
Досымхожа Асмагиев 22 ноябр 2019 14:23
Ертерек камау керек еди солардын себебинен уахтында звания алалмадык жумыс истетпеди али жазып журмин тындайтын кулак жок
Лазиз 22 ноябр 2019 17:24
Там барда хам кийноклар булган
Собиржон 22 ноябр 2019 17:48
Мана буни ислоҳот деса бўлади...
Мен Рискулов Бахтиёр 22 ноябр 2019 19:21
Жазосини олсин Тошкент вилояти Охангаронцемент Рахбариятини хам бир текшириб куйиш керак ОХАНГАРОН ШАХАР ПРАКРОРИНИ ВА ОХАНГАРОН ТУМАНЛАР ОРО СУДИ СУДИЯСИ (ОЛИМОВА АБИДА) ДЕГАН МУТТАХАМЛАРНИХАМ КАМАШ КЕРАК КОРА ХАЛК АЗИЯТ ЧЕКАЯПДИ
Адекват 22 ноябр 2019 20:39
Иномжон Балтаев, хрен тебе!
Мурод 23 ноябр 2019 00:15
Яхши булибди
Nurmuhammed Karimovich 23 ноябр 2019 07:08
Яна хам аниқроқ айтилар қамоққа олиш нима сабабдан бўлганини
zokirjon 23 ноябр 2019 10:16
qonuniy chora kurilishi lozim.
Бек 23 ноябр 2019 11:26
Конун хамма учун баробар.чунки рахбар хамма ишга Маысул.
Тралебус 23 ноябр 2019 16:01
Билганлар булса шу иплос конхур шодиев каерда хозир

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

ХДП вакили жамиятда яна бир турдаги жаримани жорий этиш таклифини илгари сурди

Аввал хабар берганимиздек кеча, 11 декабр санасида Марказий сайлов комиссияси Халқаро матбуот марказида Халқаро...
Бугун, 18:33

Сурхондарёнинг собиқ ҳокими Баҳодир Пўлатов оғир ҳасталикка учраб Москвада даволанмоқда – ОАВ

Сурхондарё вилоятининг собиқ ҳокими Баҳодир Пўлатов оғир ҳасталикка учраб Москвада даволанаяпти, дея хабар қилди...
Бугун, 15:23

«Кўчада шунақа машина кўрса ҳавас қиларди» – Юлдуз Усмоновага турмуш ўртоғи BМW Х7 совға қилди (ВИДЕО)

Ўзбекистон халқ артисти Юлдуз Усмоновага турмуш ўртоғи Мансур Агалиев туғилган кунига BМW Х7 русумли автомашина совға...
Бугун, 15:08

Ғурур ва жазо: Самарқандда эркак 14 ёшли қизига тегинган дўстини ўлдириб қўйди

Самарқанд вилояти Ургут туманида эркак дўстини ўлдириб қўйди. Маълум бўлишича, Ш.Х. дўсти З.Ҳ.ни темир жисм билан...
Бугун, 14:58
/ Муҳокамалар +1

Ўзбекистонда мактаб ва ОТМлар 5 кунлик таълим тизимига ўтиши мумкин

Турзимни ривожлантириш давлат қўмитаси томонидан тайёрланган Вазирлар маҳкамаси қарори лойиҳаси муҳокамага қўйилди....
Бугун, 09:26
/ Муҳокамалар +4