Тошкент вилоятида сўровномада иштирок этган талаба йигитларнинг 30 фоизи хотини хиёнат қилса кечириши маълум бўлди

1-12-2019, 11:35
Жамият
Тошкент вилоятида сўровномада иштирок этган талаба йигитларнинг 30 фоизи хотини хиёнат қилса кечириши маълум бўлди
«Оила» маркази томонидан Тошкент вилоятида жойлашган 4 та ОТМ талабалари ўртасида турли хил саволлар қўйилган ҳолда сўровнома ташкил этилди. Ундаги саволлардан бири «Турмуш ўртоғингиз хиёнат қилса, кечирасизми?» мазмунида бўлган.

Ушбу саволга сўровнрмада иштирок этган йигитларнинг 70 фоизи йўқ деб жавоб берган. Шунингдек, сўровномада иштирок этган қизларнинг 92 фоизи қайнота ва қайнонаси билан яшамасликни хоҳлашлари маълум бўлди.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Абдулатиф 1 декабр 2019 12:10
Суровномани талабаларда утказадими? Улар на оила курган на оилавий хаёт тажрибаси бор? Суровнома нотугри утказилган. Камида 25 ёшдан 35 ёшгача булганлар орасида утказиш керак бу суровномани.
2030 1 декабр 2019 12:23
usha 30foiz xezalak dayuslar yashuradi ulardi fikri qiziq emas bizga qaysi normalni erke begonani uziga ep kurgan ayoldi yana qabul qiladi
Bek 1 декабр 2019 12:59
Yigitlarni 30 foizi kecharkan xiyonatni ammo qizlar deyarli (92 %) xoxlashmas ekan qayni ota onasiga xizmat qilishni qayoqqa qarab ketyapmiz milliyligimiz g'ururimiz musulmonligimiz qani
kesha 1 декабр 2019 13:56
oldin yashab korsin xotini xiyonat kisin keyin gaplashamiz osha 30% erkakla bilan
zafarbek sodiqov 1 декабр 2019 14:16
Натижасига кўра бундай сўровнома ўтказилганига ишониш қийин, агар рост бўлса ўша талабаларни психолог кўригидан ўтказиш керак аввал.

Яна бир гап сиз ( яъни шу сайт) бу мақолангиз бн одамларни тестдан ўтказяпсиз деган хулоса хам қилиш мумкин,
Мактуба 1 декабр 2019 14:57
92 % кайнона ва кайнотаси билан яшашни хохламаган кизлар хам йиллар утиб кайнона булади, кайтар дуне.
ААА 1 декабр 2019 18:25
Бундай нозик масалаларда опрос ўтказишга ким рухсат берди?
Рустам 2 декабр 2019 11:02
Шу саволни берган одамни ўзига айнан шу саволни беринг, нима деб жавоб берган бўларди
Кария... 2 декабр 2019 12:54
Ахмокона савол...
ШАРОФАТ 2 декабр 2019 20:53
Тошкент вилояти " ОИЛА" ИАТМ томонидан талабалар уртасида утказилган суровнома жуда тугри ва уз вактида утказилган. Бунинг учун барча "ОИЛА" тизимидаги фидойи инсонларга чексиз миннатдорчилик билдириш керак.Чунки бундай суровномалар мавзусидан катъий назар ёшларни оилавий хаётга тайёрлаш, шунингдек, оилавий ажримларнинг олдини олишда мухим урин тутади.
A.N.ONIM 3 декабр 2019 07:05
Ha erkak, erkak.
шафёр 4 декабр 2019 15:27
Бу кетишда яна 20 йилдан кийин 70 фоизи хотинини кизгонме куяди. Купрок рус маданиятини урганелар даюслар.
Г.м.м. 5 декабр 2019 10:57
Фарзандни йургакдан бошлаб тарбиялаш керак 20-30-га кирганда суровнома утказмай ёшлигида му стакил фикирлашни ва тугри фикирлашни онгига сингдириш керак. 20 га кирган фарзандни узини мустакил фикри булди новдани эгаман деб синдириб куймайлик. .......

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

"Баровский" коллежи талабасининг ўлимида айбдор деб топилган йигит коллежда ўқишни давом эттирмоқда

Тошкент тиббиёт коллежи талабаси Жасурбек Иброҳимовнинг ўлимида айбдор деб топилган Ислом Тўлаганов ўқишини давом...