«Суюнчини суюнган одам беради. Уни тўхтатиш бизнинг вазифамиз эмас» – Соғлиқни сақлаш вазири ўринбосари

2-12-2019, 12:09
Жамият
«Суюнчини суюнган одам беради. Уни тўхтатиш бизнинг вазифамиз эмас» – Соғлиқни сақлаш вазири ўринбосари
АОКАда Соғлиқни сақлаш вазири ўринбосари Абдуҳаким Хожибоев иштирокида матбуот анжумани бўлиб ўтди. Унда туғруқхоналардаги коррупция бўйича савол берилди.

«Суюнчини қанақа қилиб тўхтатса бўлади деяпсиз. Суюнчини ким беради? Уни суюнган одам беради. Эри, қайнотаси ёки қайнонаси беради. Буни тўхтатиш бизнинг вазифамиз эмас. Бу халқнинг ўзининг қўлидаги нарса», – деди вазир ўринбосари.

ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Сабит 2 декабр 2019 14:39
Хурматли Вазир уринбосари: Тугрукхона тугрук учун пулли вставкалари бор, белгиланган вставкаларин бермасан янги тугилган чакалокка яхши карашмайди демак янги тугилган нозик фарзанд учун сураган пулни беришин шарт. Ёки согликни саклаш вазирлигидан яхшигина танишинг булиши керак.
Саидмурод Соатов 2 декабр 2019 17:15
Берсанг олаверади. Берсанг кучага олиб чикиб ташлашмайди. Оширвормела. Мани 4 та болам бор. Алохида шифокор гаплашмаганман. Берадиган ортикча пулимам булмаган. Бордир инсофсиз шифокорлао, узи сураволадиган, хаммасимасде.
Баходиржон 3 декабр 2019 00:41
Углим тугилганида бош шифокор шахсан узлари олдимга чикиб булимда ишлайдиган барча шифокор, санитарларгача"таништирган" албатта пул эвазига Гулистон шахрида
A.N.ONIM 3 декабр 2019 07:03
Otes molodes
Sayora 3 декабр 2019 09:03
Shu suyunchini gapirishdan hech kim charchamadi bu boshqa joylarda boʻlayotgan korrupsiyani milliondan biri hammasku
Асад Алп 3 декабр 2019 10:33
Туғиладиган одам ўзи туғилиб олаверади, сизларни нима керакларинг бор? Шунга ўхшаган гап бўлибди?! Қовун сайли давом этади!!!
Алимардон 3 декабр 2019 11:06
Беш кул баробар эмас Агар гап суюнчи тугрисида булса, вазир уринбосари 100 фоиз хак. Истаган беради, истамаган йук. Аммо пулни таъма килиб олувчиларни камида сохадан оркасига тепиб хайдаш керак
Shoh 3 декабр 2019 17:46
Toshkentda shunaqa oʻzligi soʻrab oladi. Kam bersan yoki bermasang tanishing boʻmasa qaramedi. Ulani odati shunaqa Pul berishni toʻxtatish sani qoʻlingdamas toʻri lekin suyunchi bermasa qaramasligini oldini olish sani qoʻlingda. Shuni yoʻqotolsang ishla boʻmasa suuuurrr. Qogan tarafini ovotganla bilmasela gapirmela
АНИК 3 декабр 2019 21:14
Тугри. Суюнчини узимиз берамиз, чунки бермасак нима булишини биламиз. Бизда узи "суюнчиси" йук нарсани узи борми? Агар мобода "суюнчиси" булмаса жаримаси бор.
гули. 4 декабр 2019 18:04
суйинчини хамма гапирадию узи суйиниб берсаям, аммо чаколакни олиб чикишдаги иномарка машина, мультик кахроманларини 4-5 хилини олиб келишлар, макияжу прическаларни норма хисоблашади, вахоланки дояга суюнчи бериш аньана булиб келгану лекин карнай сурнай, мультик кахромонларимас албатта, колаверса уша кетган харажатларниям кушиб тугрукхонадан чикаришга шунча пул кетти дейишади! Хозирги вактда 2-3 та фарзанд куришадию унинг чикинидан додвой килишади, унда орзу ховосниям тухтатиш кере, худди бошка муаммо йукде шу гапга кайта беришнинг нима кераги бор, хозирги вактда суйинчи берсаям олмиди врачлар безор булишган.

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

"Баровский" коллежи талабасининг ўлимида айбдор деб топилган йигит коллежда ўқишни давом эттирмоқда

Тошкент тиббиёт коллежи талабаси Жасурбек Иброҳимовнинг ўлимида айбдор деб топилган Ислом Тўлаганов ўқишини давом...
6-12-2019, 15:10
/ Муҳокамалар +8

Беш нафар эронлик Испания паспорти билан Ўзбекистонга кириб келаётганда аэропортда ДХХ томонидан қўлга олинди

Ўзбекистонга соҳта паспорт билан кириб келаётган 5 нафар эронликлар қўлга олинди. Маълум бўлишича, шу йил 4 декабр куни...