«Суюнчини суюнган одам беради. Уни тўхтатиш бизнинг вазифамиз эмас» – Соғлиқни сақлаш вазири ўринбосари

«Суюнчини суюнган одам беради. Уни тўхтатиш бизнинг вазифамиз эмас» – Соғлиқни сақлаш вазири ўринбосари
АОКАда Соғлиқни сақлаш вазири ўринбосари Абдуҳаким Хожибоев иштирокида матбуот анжумани бўлиб ўтди. Унда туғруқхоналардаги коррупция бўйича савол берилди.

«Суюнчини қанақа қилиб тўхтатса бўлади деяпсиз. Суюнчини ким беради? Уни суюнган одам беради. Эри, қайнотаси ёки қайнонаси беради. Буни тўхтатиш бизнинг вазифамиз эмас. Бу халқнинг ўзининг қўлидаги нарса», – деди вазир ўринбосари.

Ўхшаш янгиликлар

  1. гули. 4 декабр 2019 18:04
    суйинчини хамма гапирадию узи суйиниб берсаям, аммо чаколакни олиб чикишдаги иномарка машина, мультик кахроманларини 4-5 хилини олиб келишлар, макияжу прическаларни норма хисоблашади, вахоланки дояга суюнчи бериш аньана булиб келгану лекин карнай сурнай, мультик кахромонларимас албатта, колаверса уша кетган харажатларниям кушиб тугрукхонадан чикаришга шунча пул кетти дейишади! Хозирги вактда 2-3 та фарзанд куришадию унинг чикинидан додвой килишади, унда орзу ховосниям тухтатиш кере, худди бошка муаммо йукде шу гапга кайта беришнинг нима кераги бор, хозирги вактда суйинчи берсаям олмиди врачлар безор булишган.
  2. АНИК 3 декабр 2019 21:14
    Тугри. Суюнчини узимиз берамиз, чунки бермасак нима булишини биламиз. Бизда узи "суюнчиси" йук нарсани узи борми? Агар мобода "суюнчиси" булмаса жаримаси бор.
  3. Shoh 3 декабр 2019 17:46
    Toshkentda shunaqa oʻzligi soʻrab oladi. Kam bersan yoki bermasang tanishing boʻmasa qaramedi. Ulani odati shunaqa Pul berishni toʻxtatish sani qoʻlingdamas toʻri lekin suyunchi bermasa qaramasligini oldini olish sani qoʻlingda. Shuni yoʻqotolsang ishla boʻmasa suuuurrr. Qogan tarafini ovotganla bilmasela gapirmela
  4. Алимардон 3 декабр 2019 11:06
    Беш кул баробар эмас Агар гап суюнчи тугрисида булса, вазир уринбосари 100 фоиз хак. Истаган беради, истамаган йук. Аммо пулни таъма килиб олувчиларни камида сохадан оркасига тепиб хайдаш керак
  5. Асад Алп 3 декабр 2019 10:33
    Туғиладиган одам ўзи туғилиб олаверади, сизларни нима керакларинг бор? Шунга ўхшаган гап бўлибди?! Қовун сайли давом этади!!!
  6. Sayora 3 декабр 2019 09:03
    Shu suyunchini gapirishdan hech kim charchamadi bu boshqa joylarda boʻlayotgan korrupsiyani milliondan biri hammasku
  7. A.N.ONIM 3 декабр 2019 07:03
    Otes molodes
  8. Баходиржон 3 декабр 2019 00:41
    Углим тугилганида бош шифокор шахсан узлари олдимга чикиб булимда ишлайдиган барча шифокор, санитарларгача"таништирган" албатта пул эвазига Гулистон шахрида
  9. Саидмурод Соатов 2 декабр 2019 17:15
    Берсанг олаверади. Берсанг кучага олиб чикиб ташлашмайди. Оширвормела. Мани 4 та болам бор. Алохида шифокор гаплашмаганман. Берадиган ортикча пулимам булмаган. Бордир инсофсиз шифокорлао, узи сураволадиган, хаммасимасде.
  10. Сабит 2 декабр 2019 14:39
    Хурматли Вазир уринбосари: Тугрукхона тугрук учун пулли вставкалари бор, белгиланган вставкаларин бермасан янги тугилган чакалокка яхши карашмайди демак янги тугилган нозик фарзанд учун сураган пулни беришин шарт. Ёки согликни саклаш вазирлигидан яхшигина танишинг булиши керак.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Тошкентда 2 нафар аёл эркакни шарманда қилиш билан қўрқитиб 8 минг доллар талаб қилди

Тошкент шаҳрида аёллар эркакни шарманда қилиш билан қўритиб, 8 минг доллар талаб қилди. Бу ҳақда ҳуқуқ тартибот органлари хабар қилди. Гап...
Бугун, 17:46

Самарқандда 13 минг доллар пора олаётган мансабдор ушланди

Самарқанд вилояти Пастдарғом туманида пора олиш билан боғлиқ ҳолат кузатилди. Бу ҳақда вилоят ҳуқуқ тартибот органлари хабар қилди. Маълум...
Бугун, 16:52
1

Самарқандда “сигнал” чалган ҳайдовчини жарима майдончасига юборган раҳбар ва ходимга ҳайфсан ҳамда танбеҳ берилди

Аввалроқ Самарқанд вилояти Пахтачи туманида ИИБ ЙҲХБ раҳбари автомашинасига “сигнал” чалган ҳайдовчининг автомобили асоссиз равишда жарима...
Бугун, 16:22

Тошкент ҳокимининг ўринбосари ота уйида маҳалла раисини сўкиб, калтаклади

Тошкент шаҳар ҳокимининг ўринбосари маҳалла раисини ҳақоратлаб, калтаклади. Бу ҳақда Маҳалла ва оилани қўллаб-қувватлаш вазирлиги хабар...
Бугун, 13:48

Видео: Рамзан Қодиров жонли эфир вақтида “шайтон” деб ҳақоратлаган фойдаланувчини топишини айтиб, уни “скриншот” қилиб олди

Чеченистон раҳбари Рамзан Қодиров инстаргамда жонли мулоқот ташкил қилди. Ана шундай мулоқотларнинг бирида фойдаланувчилардан бири унга...
Бугун, 11:55
1
Ўзбекистон янгиликлари » Жамият » «Суюнчини суюнган одам беради. Уни тўхтатиш бизнинг вазифамиз эмас» – Соғлиқни сақлаш вазири ўринбосари