Фарғонада тадбиркор ўз ҳисобидан 1,2 млрд сўмга мактаб учун янги бино қуриб берди (+фото)

10-12-2019, 14:08
Жамият
Фарғонада тадбиркор ўз ҳисобидан 1,2 млрд сўмга мактаб учун янги бино қуриб берди (+фото)
Фарғона вилоятининг Бувайда туманида тадбиркор Саидмаҳмуд Султонов мактаб учун янги бино қуриб берди.

Маълум бўлишича тадбикор тумандаги 45-сонли мактабга янги бино қуриб берган. Тадбикорга ушбу хизмати учун байрам арафасида “Таълим ҳомийси” кўкрак нишони берилди.

Фарғонада тадбиркор ўз ҳисобидан 1,2 млрд сўмга мактаб учун янги бино қуриб берди (+фото)
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Алмазик 10 декабр 2019 15:43
Молодец шунака мард инсонларимиз купайсин, Оллох килган эхсонини уз даргохида Кабул килсин ишларини ривожини берсин
Анвар 10 декабр 2019 19:05
Жаксы инсанлар елимизде коп
Жумагуль 10 декабр 2019 19:26
Мужик!!!
Жасур 10 декабр 2019 19:36
Абдурайим 10 декабр 2019 21:09
Илоҳим омадингизни берсин ! Халқпарвар инсон, шу мактабга шу инсонни номини бериш керак !!! Раҳмат сизга САҲОВАТГЎЙ ИНСОН !!! Кимлардир халқни пулини ўғирлаш билан овора, мана кимлардир халқни ДУОСИНИ олмоқда. Халқдан хадеб олавермасдан, халққа берадиган вақт ҳам келди. Бермасаларинг ҳам хеч бўлмаса, халқни хақига тегманглар энди. 28 йил едиларинг?
Хамро 10 декабр 2019 22:06
Молодец
Тангри қўлласин
Komilaxon 11 декабр 2019 06:57
Qani endi har bir qishloqlarda shunday insonlar chiqsa
Бекзод 11 декабр 2019 12:52
Уз хтсобидпн мактаб куриб бериш,Бу хамагахам емас.Куп пулдор одамлар бор лекин бу ишни килишмайди уз маблагини кизгонади.Рахмат!
Тарум 11 декабр 2019 14:31
Мактабга шу тадбиркор номини бериш керак.
Ойбек 12 декабр 2019 10:52
Эркак
Муродилла 14 декабр 2019 15:30
Тарум товара тугри
O`ZBEK 15 декабр 2019 07:32
Омадини берсин ШУНДАЙ ОДАМЛАРНИ СЕНАТГА ВА БОШКА ЖОЙЛАРГА ДЕПУТАТ КИЛИБ САЙЛАШ КЕРАК ЧУНКИ ХАЛКНИНГ ДАРДИНИ БИЛАДИ ВА УЗИНИ ШУ ИШНИ БАЖАРИШДА АЯМАЙДИ.
Анвар 17 декабр 2019 10:20
Барака топсин
Улугбек 18 декабр 2019 10:01
Оллох эхсонларини кабул килсин. Эл юрт ичида зиёда килси6
R.r 18 декабр 2019 11:59
Намунали инсон

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Ўзбекистон фуқароси Литва чегарасини ноодатий усул ва кийимда кесиб ўтмоқчи бўлди (+видео)

Ўзбекистон фуқароси Беларусь ва Литва чегарасида қўлга олинди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири Литва давлат чегараси...
24-01-2020, 09:56

Қашқадарёда уҳлаб ётган фуқарони уйғотиб, 50 минг доллар талаб қилган ниқобли босқинчи қўлга олинди

Қашқадарё вилоятининг Якабоғ туманда босқинчи қўлга олинди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири Тергов департаменти...
23-01-2020, 20:23

Шри-Ланка пойтахтида 5 нафар фоҳишалик билан шуғулланган ўзбекистонлик ушланди

Беш нафар ўзбекистонлик ёш аёллар Шри-Ланка пойтахти Коломбо шаҳридаги иккита меҳмонхонада ушланди. Улар фоҳишалик...
23-01-2020, 20:04
/ Муҳокамалар +5

Ғузордаги метан "заправка" газга ноқонуний уланиб 49 кунда 1 миллиарддан ортиқ зарар етказди

Қашқадарёнинг Ғузор туманидаги «TAZIB» МЧЖга қарашли метан газ "заправкаси" ноқонуний йўл билан газга уланиб олиб,...
23-01-2020, 19:38

Озодбек Назарбеков: Дам олиш кунлари деярли йўқ (+видео)

Хабарингиз бор Ўзбекистон халқ артисти Озодбек Назарбеков Маданият вазири лавозимига сайланди. У лавозимга сайлангандан...
23-01-2020, 15:29