Фарғонада тадбиркор ўз ҳисобидан 1,2 млрд сўмга мактаб учун янги бино қуриб берди (+фото)

10-12-2019, 14:08
Жамият
Фарғонада тадбиркор ўз ҳисобидан 1,2 млрд сўмга мактаб учун янги бино қуриб берди (+фото)
Фарғона вилоятининг Бувайда туманида тадбиркор Саидмаҳмуд Султонов мактаб учун янги бино қуриб берди.

Маълум бўлишича тадбикор тумандаги 45-сонли мактабга янги бино қуриб берган. Тадбикорга ушбу хизмати учун байрам арафасида “Таълим ҳомийси” кўкрак нишони берилди.

Фарғонада тадбиркор ўз ҳисобидан 1,2 млрд сўмга мактаб учун янги бино қуриб берди (+фото)
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Алмазик 10 декабр 2019 15:43
Молодец шунака мард инсонларимиз купайсин, Оллох килган эхсонини уз даргохида Кабул килсин ишларини ривожини берсин
Анвар 10 декабр 2019 19:05
Жаксы инсанлар елимизде коп
Жумагуль 10 декабр 2019 19:26
Мужик!!!
Жасур 10 декабр 2019 19:36
Абдурайим 10 декабр 2019 21:09
Илоҳим омадингизни берсин ! Халқпарвар инсон, шу мактабга шу инсонни номини бериш керак !!! Раҳмат сизга САҲОВАТГЎЙ ИНСОН !!! Кимлардир халқни пулини ўғирлаш билан овора, мана кимлардир халқни ДУОСИНИ олмоқда. Халқдан хадеб олавермасдан, халққа берадиган вақт ҳам келди. Бермасаларинг ҳам хеч бўлмаса, халқни хақига тегманглар энди. 28 йил едиларинг?
Хамро 10 декабр 2019 22:06
Молодец
Тангри қўлласин
Komilaxon 11 декабр 2019 06:57
Qani endi har bir qishloqlarda shunday insonlar chiqsa
Бекзод 11 декабр 2019 12:52
Уз хтсобидпн мактаб куриб бериш,Бу хамагахам емас.Куп пулдор одамлар бор лекин бу ишни килишмайди уз маблагини кизгонади.Рахмат!
Тарум 11 декабр 2019 14:31
Мактабга шу тадбиркор номини бериш керак.
Ойбек 12 декабр 2019 10:52
Эркак
Муродилла 14 декабр 2019 15:30
Тарум товара тугри
O`ZBEK 15 декабр 2019 07:32
Омадини берсин ШУНДАЙ ОДАМЛАРНИ СЕНАТГА ВА БОШКА ЖОЙЛАРГА ДЕПУТАТ КИЛИБ САЙЛАШ КЕРАК ЧУНКИ ХАЛКНИНГ ДАРДИНИ БИЛАДИ ВА УЗИНИ ШУ ИШНИ БАЖАРИШДА АЯМАЙДИ.
Анвар 17 декабр 2019 10:20
Барака топсин
Улугбек 18 декабр 2019 10:01
Оллох эхсонларини кабул килсин. Эл юрт ичида зиёда килси6
R.r 18 декабр 2019 11:59
Намунали инсон

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Актриса Гулчеҳра Эшонқулова 2014 йилда “запрет”да бўлгани ҳақида гапирди

Актриса Гулчеҳра Эшонқулова 2014 йилда “запрет”да бўлгани ҳақида гапирди. Бу ҳақда актриса интаграмдаги саҳифасига...
Бугун, 01:08

Ўзбекистонда 9 августда қанча одам коронавирусга чалиниб, қанчаси соғайди?

Ўзбекистонда 9 август куни 691 киши коронавирусга чалиниб, 726 нафар бемор ундан соғайди. Маълум бўлишича, кун давомида...
Бугун, 00:22

Андижонда 2 гектар ерни 30 минг долларга олиб беришни ваъда қилган мансабдор ушланди

Андижонда 2 гектар ерни 30 минг долларга олиб беришни ваъда қилган мансабдор ушланди. Бу ҳақда Бош прокуратура хабар...
Кеча, 17:37
/ Муҳокамалар +3

Тошкентда уч нафар аёл фарғоналик 29 ёшли қизни қийнаб, ҳодиса видеосини тарқатиб юборди

Тошкентда уч нафар аёл фарғоналик 29 ёшли қизни қийнаб, ҳодиса видеосини тарқатиб юборди. Бу ҳақда ИИББ хабар қилди....
Кеча, 16:38
/ Муҳокамалар +3

Контракт тўлай олмайдиган талабалар билан қандай йўл тутилиши маълум қилинди

Контракт тўлай олмайдиган талабалар билан қандай йўл тутилиши маълум қилинди. Бу бўйича маълумот олий таълим вазири...
Кеча, 15:36