"Madaniyat va ma'rifat" телеканалида эфирга узатилган фильмда ишқий саҳна намойиш этилди (+видео)

27-01-2020, 18:16
Жамият
"Madaniyat va ma'rifat" телеканалида эфирга узатилган фильмда ишқий саҳна намойиш этилди (+видео)
Шу йил 21 январь куни "Madaniyat va ma'rifat" телеканалида «Рембрандт: Портрет 1669» номли фильм эфирга узатилди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди.

Фильмда ишқий саҳна акс этган лавҳа эфирга узатилди. Ундан парча ижтимоий тармоқларда кенг тарқалди.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Нафиса 27 январ 2020 18:21
Катта шахарларда хам кичик хатолар булиб туради. Янаги сафар этиборлий булишар
Азиз 27 январ 2020 19:30
Ривожланиш бор
Javohir 27 январ 2020 20:38
Bularga ham.osonmas muhlis yigishi kerakku!!!
Нодир 27 январ 2020 23:52
Маданиятни таргиб килишлари керакда ахир.
Бахтиёр 28 январ 2020 09:14
Иш бор жойда камчиликлар бўлади буларга хам осон эмас кечиримли бўлиш керак бу роликни интернетга жойламаганларингда менимча камроқ одам кўрарди интернетдан зудлик билан ўчириш керак
Asadbek 28 январ 2020 12:28
Bundan ko'ra madaniyat va marifat telekanali hollywod kinosini qoysa va har hil korsatuvlar qoyilsa shunda oziga ham xalqga ham manzur boladi degan fikrdaman hamma ham begunoh emas xatolikni tushunamiz oz ornida
M.B.A. 28 январ 2020 14:50
Millat oldidagi mas'uliyatsizlik bu.
Мухим эмас 28 январ 2020 15:16
Жа узбекларимиз аклли булиб колишибдими кучани кара тулиб кетгану тв шартми худди биронтанг килмагансан шу ишни узингча комент колдирасан гала суфилар
Fedya 28 январ 2020 19:53
Xuddi TVda boshqa dunyodek. Koʻchada xayotta bundan besh battarku
Kamtarbek 29 январ 2020 17:54
TV dagilar ózi birinchi bólib xalqni buzyapti.
Фермер 30 январ 2020 14:37
Нима кипти узатса, Яна 5-10 йилга урганиб коласиз, бу оддий Хол булиб колади.

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

ЖСТ Россиянинг коронавирусга қарши вакцинасини текширади

ЖСТ Россиянинг коронавирусга қарши вакцинасини текширади. Ташкилот вакцинанинг мавжуд тиббий стандартларга мослигига...
Бугун, 14:34

Депутат Соғлиқни сақлаш вазирлиги нодавлат тиббиёт муассасалари вакилларига “ўгай” муносабатда бўлаётганини айтди

Депутат Соғлиқни сақлаш вазирлиги нодавлат тиббиёт муассасалари вакилларига “ўгай” муносабатда бўлаётганини айтди. Олий...
Бугун, 14:22

Ўзбекистонда бу йил пандемия шароитида тест имтиҳонлари қандай ўтказилади?

Ўзбекистонда бу йил пандемия шароитида тест имтиҳонлари қандай ўтказилади? Ушбу саволга Давлат тест маркази раҳбари...
Бугун, 13:03

Фарғонада эркак таниши билан катта маблағга гаров ўйнаб, Нексиясига 3 тонна цемент юклади

Фарғонада эркак таниши билан катта маблағга гаров ўйнаб, Нексиясига 3 тонна цемент юклади. Бу ҳақда вилоят ИИБ хабар...
Бугун, 12:23
/ Муҳокамалар +3

Сирдарёда банк филиалининг собиқ раҳбари ярим миллиард сўмдан ортиқ пулларни ўзлаштиргани маълум бўлди

Сирдарёда банк филиалининг собиқ раҳбари ярим миллиард сўмдан ортиқ пулларни ўзлаштиргани маълум бўлди. Бу ҳақда Бош...
Бугун, 11:54
/ Муҳокамалар +3