«16 мартдан бери уйга кетмаяпти» – Ўзбекистонда коронавирусга қарши курашаётган шифокорлар сурати эълон қилинди

25-03-2020, 15:55
Жамият
«16 мартдан бери уйга кетмаяпти» – Ўзбекистонда коронавирусга қарши курашаётган шифокорлар сурати эълон қилинди
Соғликни Сақлаш вазирлиги эпидемиология, микробиология ва юкумли касалликлар илмий текшириш институти ва клиникасида коронавирусга қарши курашаётган шифокорлар сурати эълон қилинди.

Хабар.узнинг хабар беришича шифокорлар шу йилнинг 16 март санасидан бери уйига кетишмаяпти. Институтда бугунги кунда 70 нафар шифокор жонбозлик кўрсатишмоқда.

Улар аҳолидан ваҳима қилмасликни, уйда қолиш ва гигиенага риоя этишни сўрамоқда.

«16 мартдан бери уйга кетмаяпти» – Ўзбекистонда коронавирусга қарши курашаётган шифокорлар сурати эълон қилинди
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Рима Дурдиева 25 март 2020 17:59
Халк дардини уз дардидан устун куйгувчи Шифокорларимизга таъзим!
Бахтимизга доимо сог-саломат булишсин!
Абдукаххор 25 март 2020 19:51
Халк дарди билан яшашингиз бу кахрамонлик азиз шифокорлар! Барчангизни Аллох узи панохида асрасин.
Зиёда Абдухалилова 25 март 2020 19:57
Аллохим асрасин уларни. Оилалари якинлари бахтига сог омон булишсин. Огир синовли пайтида халкини деб жонкуярлик билан ишлаб , жонларини беришвотти. Барака топишсин.
Мухаммаднодир 25 март 2020 20:14
Ин ша Аллох хаммаси яхшиликка, шифокорларимиз ва касал бўлганлар хаққига дуодамиз
Умида 25 март 2020 21:16
Оллохим сизларни уз панохида асрасин
Худо куч кувват ато этсин, тани жони сог булишсин, булгуси Узбекистон кахрамонлари
ОЛИМЖОН 25 март 2020 22:21
СИЗДЕГ ЖОН КУЯР ВРАЧЛАРИМИЗ БОР ЭЕКАН СИЗЛАРДАН ФАХИРЛАНАМИЗ БИЗ СИЗ УЧУН РОССИЯДА КОЛДИК ЮУРИМИЗНИ УЗПАНОХИГДА АСРАГИН.ОМИН.
Zulfizar 25 март 2020 22:29
Shifokorlarga doim hurmatim cheksiz bo'lgan. Qancha olqishlasak kam. Alloh kuch quvvat bersin ularga. Xalqimizga sabr va salomatlik!!!!
Феруза 25 март 2020 22:44
Ҳаммага рахмат
Санжар 25 март 2020 23:23
Оллоҳ рози бўлсин
Ulfat 25 март 2020 23:23
Umrilari uzoq bulsin shu duxturlarimiz
Рано 26 март 2020 05:45
Оллохим панохида асрасин сизларни Азиз.хамкасбларим Чарчамила
Шоира Парпиева 26 март 2020 07:50
Мен бу фидокор шифокорларимизга узок умр соглик ишларига ривож ва оиласи багрига эсон омонликда кайтишини ОЛЛОХдан сураб коламан хорманглар!!!
Шоира 26 март 2020 08:39
Таьзим. Чиндан хам таьзии.
Sherzod 26 март 2020 09:26
Raxmat boringlarga shukur
Dildora 26 март 2020 09:30
OLLOH o'z panohida asrasin sizlarni, sog'-omon bo'linglar, kuch - quvvat, sabr - toqat hamrohingiz bo'lsin,raxmat
Кахрамонлик манашунаканги кунда куринади тазим сизларга Аллохим УЗИ сизлардан Рози булсин

Кахрамонлик фидокорлик уз касбига содиклик мана шунаканги кунда билинади Аллохим УЗИ сизлардан Рози булсин РАХМАТ хаммаларизга
Ддд 26 март 2020 11:21
Барака топилар хурматли шифокорлар. Аллох ажрини берсин. Хеч качон чарчамела.
Дилара 26 март 2020 12:40
Бу синовли кунларни тезро тугашини яратгандан сураб коламан.Сиз азиз шифокорларга таьзим киламиз.Икки дуне саодатини куриш насиб этсин.Сизлар хам биз учун узингизни асранг.Сог саломат булинглар.
Жохонгир 26 март 2020 13:49
Мард ва жасур шифокорларга Аллох икки дунесини обод килсин!!!
ШИФОКОРЛАРНИ УРИБ,СУКИБ,МЕНСИМАГАНЛАРГА АЛЛОХ
ИНСОФ БЕРСИН!!!
Sadriddin 26 март 2020 14:41
Ollox o'z panoxida asrasin
Nargizaxon 26 март 2020 16:15
Olloh panohida asrasin mard va jasur shifokorlarimiz sog bolishsin
Шакаров журабек 26 март 2020 16:34
Ollohim asrasin hammamizni sizlarga kuch quvvat bersin ollohim
Бахтиер исаков 26 март 2020 17:26
Ассалому алейкум худойим сизларни уз панохида асрасин сизларга бошим ерга теггунча тазим киламан
Нодирбек 26 март 2020 17:48
Оллохим кулларингизни енгил килсин ва сизларга тушган касаллар барчаси тузалиб кетсин. Сизларга куч кувват ва соглик тилайман. КАТТА РАХМАТ
Иқболжон уринов 26 март 2020 19:49
Аллох куч қувват берсин доимо соғ саломат булинглар
Юлдузхон 26 март 2020 20:58
Игнада кудук казигандек , жуда кийинчилик билан Тиббиет институтини битирган барча тиббиет ходимларига бошим ерга теккинча таьзим киламан. Хозирги огир кунларда жонбозлик курсатаетган хамкасбларимизга соглик, ку кувват тилайман, касаллик юктирганларига оллохдан шифо тилайман. Илохим шифосини берсин оиласи ва болаларининг бахтига.
Фарида 26 март 2020 23:31
Оллох рози булсин сизлардан панохида хаммамизни асрасин
MAVJUDA 26 март 2020 23:34
OLLOHIM O‘ZI SIZLARNI ASRASIN
BORILAGA SHUKUR
Муминжон 1973 26 март 2020 23:37
РОББИМ. ШУ. БАНДАЛАРИНГА. ИККИ. ДУНЕ. САОДАТИНИ. БЕРГИН. ОМИН. ОЛЛОХУ. АКБАР .
Sardor 27 март 2020 00:25
Faxrlanaman
Назира 27 март 2020 03:55
Оллох уз пушти панохида асрасин хамманглср илохим сог ОМОН булинглар азизлар
Яшин 27 март 2020 12:14
Оллох панохида асрасин рахмат шифокорлар
Наргиза 27 март 2020 22:58
Оллох. Сизларни ўз панохида асрасин якинларингиз бахтига доимо саломат бўлинглар
Шероз 27 март 2020 23:25
Оллохим шифокорларимизни уз панохида асрасин.
Узи куч кувват берсин омин.
Гули 27 март 2020 23:53
Хамиша оллохни панохида булийлар тезрок вирузда кутилелик.
Абдулахад 28 март 2020 10:07
Оллох уз панохида асрасин