Озодбек Назарбеков ректор бўлди

16-06-2020, 14:11
Жамият
Озодбек Назарбеков ректор бўлди
Озодбек Назарбеков ректор бўлди. Бу ҳақда Маданият вазирлиги матбуот хизмати хабар қилди.

Юнус Ражабий номидаги Ўзбек миллий мусиқа санъати институтининг янги ректори этиб Озодбек Назарбеков тайинланди. Шунингдек, Назарбеков Маданият вазири бўлиб ҳам фаолият юритишда давом этади.

Бу бўйича қарор Камолиддин Ўринбоевнинг Консерваторияга ректор бўлганидан сўнг бугун, 16 июнь куни қабул қилинди.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
O`ZBEK 16 июн 2020 14:35
Энди анник янги кушикларингизни согиниб коламиз. Омадингизни берсин.
Отабек 16 июн 2020 14:53
Озод отарчи педагогикани "п" харфини хам билмайдику, мусика ургатиш тизими пароканда булиши мумкунлиги хам хавфли эмас балки радикал исломчилик учогига айланиб кетиши ёмон Озод радикални рахбарлигида санъат билми учоги.
фара 16 июн 2020 15:45
зато пул топиши билади
Нозима 16 июн 2020 15:45
На мунча бу Озодни минбарга куторваришди бошка инсон куриб кетганми Узбекистонда
Самижон 16 июн 2020 18:31
Озодбек жуда хам ақлли инсон. Омадини берсин!
Мухаббат 17 июн 2020 01:41
Озодбек жудаям яхши саньаткор . Маданият вазири булиб ишласа булади . Лекин ректорликка олим профессорлардан тайинланса нур устига аьло нур буларди .
Санжарбек 17 июн 2020 08:34
Хасат кимай хавас килилар омадини берсин хар кандай рахбарликка лойик инсон, бу мансапди лойик куриб Озодбекакага топширган рахбарят хам билип куйгандур нима буганда хам хамма ишларини алоо даражада килип келяпти узини хулки одоби билан муомиласи билан акли билан мен хаваз килдим. Табриклайман
Камол 17 июн 2020 10:49
мутлақо нотўғри иш бўлибди.
DONYORBEK 17 июн 2020 18:12
ozod otarchi deydiganlar eshitlaring epllagan qandini ursin senlarga tuwib qogani yoq bu lavozimga quyganlarni aqli sen bn manikidan yahwi iwledi otrvolib bomabdi eplamedi tuwunmedi deyiw hammani quldan keladi sanga nima epledimi tuwunmedimi indamey qoyor tepadagilar hal qiladi sani fikring kalta faxmlawing bn iw tutmedi

senlarga nima bu lavozimga quyganlarni aqli sen bn manikidan anca yahshi ishledi sen bilan mani fikrimga qarab ish qilmedi loyiq ekan qoyibdi
Нурулло 17 июн 2020 20:02
Отарчилар педагог булаолмайди
Жалоладдин 17 июн 2020 20:55
Озодбек окамизга омад,хасад билан эмас хавас билан яшаш керак.
Назира 17 июн 2020 21:37
Ҳар иш аллоҳдандир!

Ҳар иш аллоҳдандир!
Shokhruh 18 июн 2020 02:55
Javobgarlila imzo qo'yish, qaror chiqarish bu hayotdigi haqiqiy sahna to'yhonadimas vaqti keladi hamma qaridi qariganda hamma oilam bn tinch yashasam didi ammo lekin biroq.....
Haqnazar Kamtarovich 18 июн 2020 05:56
Ozod aka yomon odam emas,judayam kamtar,har gapini òylab gapiradigan inson. Faqat 2 ta lavozim 1 ta odamga oģirlik qimasmikan? Ikkita quyonni quvliman deb charchab qoladi odam.Agar eblolsala bajonudil ishlasilla
ZEBO 18 июн 2020 08:17
Olloh ummatlarini risqini belgilovchidir . Ozod Nazarbekovni taqdirida rektorlik bor ekan, omadini bersin. Inshaolloh hamma narsani yaxshilikka olish kk. Har holda ustoz sanatkor.

Tabriklayman. Omadingizni bersin.
Iroda.Buxoro. 18 июн 2020 17:25
Olloh hammaga rizq ulashadi.Birovga ko'p,birovga oz.Havas qilinglar,musulmonlarning hasad qilishi gunoh.Alhamdulilloh,ollohu akbar,subhonolloh deb tilidan in dilidan ko'proq zikr qilgandir,taqdirida shu bitilgandir Lavhul mahfuzda.Tavba qilinglar.Olloh yoningizda 2ta farishta sozlaringizni va amallaringizni yodlab boradi deydi.
Элёржон 19 июн 2020 04:40
Анашу........ «Отарчи» деганларга савол бор.
Ўзинг КИМСАН??? Отарчи!!! Тилаги пок бўлади.Халқимда яхши кунлар бўлсин деб нийят қилади.Анашу халқимни хизматида бўлай дейди.Истеъдод бу илохий бўлади. Аллоҳ фақат ўзи суйган бандасига беради.
Эй хом сут эмган банда,ўзингни ўзинг ерга урсанг бошқаси нима қилишини ўйлаб кўр.
Хасад эма Хавас кўзлари билан боқ.Ана шунда Аллоҳ сенга хам беради!
Аллоҳ хар бандасига омад берсин. Мартабасини юксакларга кўтарсин.
Осиё 19 июн 2020 16:45
Озодбек Ахмадович. Оллох хамиша хаёт ва ижод йулингизни нурафшон килаверсин. Сизга омад ва соглик, оилавий бекаму кустлик тилаб, Булокбоши туман маданият ходимлари.
Rustamjon 20 июн 2020 22:02
Olloh nazar qilmasa hayvon bozoriga dollol bumidi. Ozod akamizni omadini bersin, martabasi bundanda ulug' bo'lsin