“Кеча Россияда юрди, қайтиб келди, кетолмай қолди. У нима қилади?” – Сурхондарё ҳокими кимлар ўғри бўлиши ҳақида гапирди

3-07-2020, 15:01
Жамият
“Кеча Россияда юрди, қайтиб келди, кетолмай қолди. У нима қилади?” – Сурхондарё ҳокими кимлар ўғри бўлиши ҳақида гапирди
Тармоқларда Сурхондарё вилояти ҳокими Тўра Боболовнинг Термиз шаҳридаги “Намуна” маҳалласи фуқаролари билан учрашувидаги лавҳаси кенг тарқалди.

Унда маҳалла вакили ўғрилик ҳолати ҳақида гапирди. Видеода маҳалладаги ҳолатни гапирган аёл ўғри ким эканини билмаётганини айтганда ҳоким унинг гапига аралашиб, ўғри ким эканини билишини айтган.

“Лекин мен биламан. Тўғри қабул қилишимиз керак. Буни жиловлишмиз керак. Ўғри ким бўлади? Кеча Россияда юрди, қайтиб келди, кетолмай қолди. У нима қилади? Иш йўқлигидан безоричилик қилади, ўғричилик қилади”, – дейди ҳоким.

Шунингдек вилоят ҳокими кейинги 2 ойда жиноят 50 фоизга камайганини айтди. Боболов жиноят пандемия сабаб ресторанлар ишламаётгани, меҳмондорчиликка борилмаётгани сабаб камайганини маълум қилган.

ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Sardor 3 июл 2020 15:19
Hurmatli hokim karantindan oldin qaytib kelib ketaolmay qolganlar rossiyada yurgan vaqtlari o'girlik bo'lmaganmi. O'grini topolmekkan busalaring bu oilam deb ishlab yurganlarga tuxmat qilish kerak diganimas.
Dilya 3 июл 2020 15:31
Статистика маълумот борми,Шунака одамлар угрилик килиши хакида,нуткиз махаллани гийбатчии одамларини нутки хокимники эмас..качон тугри ва аник гапиришади булар.россиялан келганлар угрилик килармиш........
Отабек 3 июл 2020 16:06
Котта угри хокимларни узику тухматчи
1 3 июл 2020 16:48
Сафсатабоз. Угрини ушла кейин гапир. Россияда юриб халол топадиганлар бундай ишга кул урмайди. Катта угриларни билмокчи булсанг тармокдан суранглар.
Bobur 3 июл 2020 16:53
Odam shu mansabga o'tirganga yarasha aql idrok xam bolish kerakda. Rassiyaga borib xalol mexnat qilayotganlar qancha. Bu yerdagi karrupsiya poraxorlikka chidolmagan qancha o'qituvchilar borib ishlab kelyapti. Asli katta o'g'ri sizlar hokim bobolar
карим 3 июл 2020 19:13
нотуғри гапирибди бобо
Jurabek 3 июл 2020 19:47
Odamlar xavas qilib rassiyaga ketmaydiku xokim bobo

Odamlar havas qilib rossiyaga ketmayapdiku ish yuqligidan majbur bulib ketayapdi
ЗИЁМИДДИН 3 июл 2020 22:52
ХОКИМБУВА МУСОФИРЧИЛИК ЕМАГАН КУРИНАДИЛА БИЛИБ КУЙИНГ "МУСОФИРНИ,МАЗЛУМНИ ЕТИМНИ ДУОСИ ИЖОБАТ БОЛАДИ ГАП ГАПРШДАН ОЛДИН МИЯНИ ЁКИШ КЕРАК
Дангал 3 июл 2020 23:11
Ковок калла хоким раисларинг га олдин ахлокди Ургат россияда юрганларни хотини йулдан урмасин уят бешармлар президентимиз Нима деяпди ю сен Нима дейабсан
LIVEUZ ютуб канали 4 июл 2020 02:22
МУСОФИРНИ ЁМОН ДЕГАНЛАР...

(ғийбатчиларга таълуқли...)

Сен ҳам ўзга юртда ишлаб кўрдингми,
Оч қолиб қаттиқ нон тишлаб кўрдингми.
Эркак бўлиб кўзинг ёшлаб кўрдингми,
Эй мусофирларни ёмон деганлар...

Ёқаси тозамас деб ғийбат қилибсан,
Косаси оқармас деб роса кулибсан.
Эссиз гуноҳларга ботиб юрибсан,
Эй мусофирларни ёмон деганлар...

Совуқ кунда тинмай ишлаб кўрдингми,
Бола чақа, оилангдан йироқ бўлдингми.
Мусофирни ёмон деб яхши бўлдингми,
Эй мусофирларни ёмон деганлар...

Асло ҳавас билан кетмайди ишга,
Умрин тикиб қўйган оила боқишга.
Ҳаққинг йўқ мусофирни ёмон дейишга,
Эй мусофирларни ёмон деганлар...

Қизинг сўраб келса бермайман дебсан,
Қора ишчи дея зарда қилибсан.
Мард йигитни ёмон деб номард билибсан,
Эй мусофирларни ёмон деганлар...

Мен ҳам мусофирман бир оддий инсон,
Рўзғор тебратаяпман бўлсам ҳам сарсон.
Мусофир эмассан шукр қил нодон,
Эй мусофирларни ёмон деганлар...
Aziz 4 июл 2020 02:33
Ish yo'qligidan o'g'irlik qiladi deguncha, shu ishsizlar uchun ish o'rinlarini yaratib qo'yinglarda keyin katta gapiringlar. Chetga nima uchun ishlashga chiqib ketishyapti. Ta'minlab berolmayapsilar ish bilan. Ular nima qilishsin chetga chiqmay. Katta boshiz ichidagi kichkina miyachangiz ularni o'g'ri deb biladi. Aslida haqiqiy o'g'rilar tepada turibdi. Ular chetga chiqib oilalarini halol yo'l bilan boqib yurishibdi.
Саида 4 июл 2020 07:08
Мехнаткаш, сабр-токатли, халол мехнат бн пул топип оиласини бокаятган одамларни угри деган одам рахбарлик килишга муносибмас... Иг блан таминла, болаларига озик-овкат етказ, ана ундан кейин катта-катта гапириш мумкин
МАХБУБА 4 июл 2020 07:43
ЕТТИ УЛЧАБ БИР КЕС ДЕГАН НАКЛ БОР РОССИЯДАГИ ВАТАНДОШЛАР ОРАСИДА ХАМ ШУ ЕРДА ЮРИБ РОССИЯНИ КУРМАГАНЛАР ОРАСИДА ХАМ УГРИЛАР БОРЛИГИНИ ИНКОР КИЛИБ БУЛМАЙДИ ЛЕКИН РОССИЯДА ФАКАТ ХАЛОЛ МЕХНАТ ЭВАЗИГА БИЛАК КУЧИНИ СОТИБ ХАЛОЛ ХИЗМАТ КИЛАЁТГАН ИНСОНЛАРГА НИСБАТАН БУ ХАКОРАТ ЭКАНЛИГИНИ УНУТМАСЛИГИНГИЗ КЕРАК СИЗ ХАЛК НАЗОРАТИ ОСТИДАГИ ИНСОН СИЗ АХИР???

КЕЧА КЕЛИБ БУГУН КЕТОЛМАГАН БУЛСА РОССИЯДЕК КУПРОК ОЙЛИК ТУЛАБ ИШ БИЛАН ТАЪМИНЛАНГ УШАНДА ЗНАЧИТЬ УГРИЛИК БУЛМАЙДИ ЯШАВОРИНГЕ..УГРИЛИК ХЕЧ КАЧОН ТУГАМАЙДИ БУНИ ЭСЛАБ КОЛИНГ ОКА
Гулжон 4 июл 2020 08:05
Шғрини каттаси сен ва сенга ўхшаганлар мени. Ярим оилам Россияда ўйнагани эмас сенга ўхшаган тупой ҳоким иш яратиб беролмаганидан кетган тушундингми ўғртлик қилса бола чақасини дийдорига зор қилиб йиллаб четда юрмасдии исқирт ақлли башаоанг қурсин сани
х т х 4 июл 2020 08:32
сен узинга ухшатма сенлар давлат мулкини узлаштиртш билан бойлик оттирасанлар.бизни фарзандлар иш йуклигидан россияга бориб халол мехнат килиб млйон млйёндоллер жунатиб иктисодни кутариб турибди.уларга тил теккизма.ундан кура йулларни очиш булмаса узларинга ёмон булади!!!!.
O`ZBEK 4 июл 2020 09:04
Ахмоккона фикир билдирибтилар "ХОКИМБОБО" Узи тармокдагилар тугри ёзишибди, угрилар олдингизда чиройли форма ва кастюмлар кийиб юрибди. РОССИЯга борганлар мусофир булиб уз оиласини, уз жонини таввакал килиб ХУДОГА топшириб, оилани бокиш учун кетишади. Сиз ёки фарзандларинигиз бир бориб МУСОФИР булиб 1 РУБЛ ишлаб уни нонини еб курсин бу гапни айтмаган буларди. Сиз бир катта Вилоят рахбари булиб туриб, гапрадиган гапларингизни уйлаб гапиринг ИЛТИМОС. Сизни халк сайламади Сизни Президентимиз ишониб шу лавозимни бердилар шу сабали, Уз айбларингизни хатоларинигизни тузатиш урнига магзаваларингни оддий ХАЛКнинг устига огдармайлар. Хамма рахбарларга талукли.

Ундан кура хар бир Вилоят рахбарлари уз вилоятида хунармандларни узаро иш урганиш йулини уйлаб РОССИЯДАН келган биродарларимизга оила бокиш учун хунарларни урганишни йулини куриш керак.
Узбек 4 июл 2020 09:16
Демак УЗИЗГА ухшатяпсиз эканда Россиядагиларни,ажобо!!!!
Азик 4 июл 2020 10:01
Хоким бобо сал мулохаза килиб кейин гапирса буларди агар хокимлар узини йигиштириб юрганида одамлар Россияга боришга мажбур булмасди.Айнан уша вакт амалдорлари уз нафсини уйлаб бирорта иш урни яратишга уриниб хам курмади ва окибатда ё зури ё зари булмаган халк Россияга иш излаб кетди.
Ўзбек 4 июл 2020 14:23
БЕЧОРА МЕҲНАТКАШ ЎЗБЕГИМ.
РОССИЯДА УЛАРНИ ЧУРКА, ЧЁРНЫЙ ДЕЙИШСА, ЎЗБЕКИСТОНДА УЛАРНИ ЎҒРИ ДЕЙИШСА....

ЭЙ АЛЛОҲ,, ЁЛҒИЗНИНГ ЁРИ ЎЗИНГСАН. БУЛАРНИ ҲАММАСИНИ ЎЗИНГГА ҚОЙДИМ.
Санджар 4 июл 2020 15:50
Бу хокимга А.Каххорни УГРИ асарини укиб куришни таклиф килардим шунда угри кимлигини биларди.
Сурхон. 4 июл 2020 16:03
Эшакди.минг.камчи.урсанг.хам.от.булмайди.агар.Россияда.хамма.угрлик.килганда.е.бой.буларди.еки.камохонада.утирарди.Россияда.хам.креслода.ахмок.бошлар.утиргани.йук.хоким.бобо.
Сурхон. 4 июл 2020 21:10
Вилоят.хокими.колхозча.фики.билдириб.куйганда.нима.киламиз.креслода.утирганларда.мустакил.фикир.булмаса.халк.нима.килсин..Россиядан.келиб.угрилик.килса.Россияга.борганлар.хаммаси.угрлик.килиб.пул.жунатишадиканда..булмаса.Россияда.креслода.ахмоклар.утирибдиканда.яани.Кремльда.
Умиджон Ниязов. 4 июл 2020 21:56
Кетмонинггиз Учмай Колса Хам Мехнаткаш Мусофирлардан Куринг.
Туйга Айтмаяпти Мехмондорчиликка Чакирмаяпти Деб Нимани Айтмокчи Булдингиз.
Бекккк 5 июл 2020 02:29
ХА БИЗА МУСОФИРЛАР РОССИЯДА ИТДЕК ИШЛАБ ОЧ КОЛИБ ВАТАНГА КАЙТИШ ИЛИНЖИДА ЯШАБ ВАТАНГА КАЙТСАК БУЙУК У́ҐРИ БОЛАМИЗ ДЕБ БОРАР ЕКАНМИЗАДЕ ХОКИМБУВА ЗУ́Р ГАПИРИБСИЗ ЖУДА АКИЛЛИ ИНСОН ЕКАНСИЗ РАХМАТ СИЗГА КИМДАН АЙБ ТОПИШНИ БИЛМАЙ БИЗ МУСОФИРЛАРГА КУЧИЗ ЕТЯПДИМИ ОХИРИНИ У́ЙЛАНГ

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Ўзбекистонда бу йил пандемия шароитида тест имтиҳонлари қандай ўтказилади?

Ўзбекистонда бу йил пандемия шароитида тест имтиҳонлари қандай ўтказилади? Ушбу саволга Давлат тест маркази раҳбари...
Бугун, 13:03

Фарғонада эркак таниши билан катта маблағга гаров ўйнаб, Нексиясига 3 тонна цемент юклади

Фарғонада эркак таниши билан катта маблағга гаров ўйнаб, Нексиясига 3 тонна цемент юклади. Бу ҳақда вилоят ИИБ хабар...
Бугун, 12:23
/ Муҳокамалар +2

Сирдарёда банк филиалининг собиқ раҳбари ярим миллиард сўмдан ортиқ пулларни ўзлаштиргани маълум бўлди

Сирдарёда банк филиалининг собиқ раҳбари ярим миллиард сўмдан ортиқ пулларни ўзлаштиргани маълум бўлди. Бу ҳақда Бош...
Бугун, 11:54
/ Муҳокамалар +1

Шерзод Шерматов коронавирус билан зарарланди

Халқ таълими вазири Шерзод Шерматов коронавирус билан зарарланди. Бу ҳақда вазир телеграм каналда маълум қилди....
Бугун, 10:57
/ Муҳокамалар +1

Ўзбекистонда 11 августда 679 киши коронавирусга чалиниб, 1098 нафар бемор ундан соғайди

Ўзбекистонда 11 августда 679 киши коронавирусга чалиниб, 1098 нафар бемор ундан соғайди. Айни вақтда касалликка...
Кеча, 23:52
/ Муҳокамалар +2