Нурмат Отабеков коронавирусга чалинди

Нурмат Отабеков коронавирусга чалинди
Нурмат Отабеков коронавирусга чалинди. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

Маълум бўлишича, ушбу маълумотни Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Санитария-эпидемиологик назорати давлат инспекцияси бошлиғи Нурмат Отабековнинг ўзи ҳам тасдиқлаган.

Ҳозирда у даволанаётганини айтган.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Рашит жайловов 31 июл 2020 05:49
    Халк химатида шу касални ортиргани аник яаллох шифосини берсин
  2. Камина 31 июл 2020 04:07
    Жумонг,
    Бировга улим тилагунча узингга умр тила огайни.Аллох шифосини берсин!!!!!
  3. Адолат 30 июл 2020 19:41
    Бунака амалдорларга жой тайёр,дорилар текин,даволаш олий даражада,бечора халкка кийин,на жой бор касалхрнада на дори бор на шифокор...
  4. Hazart 30 июл 2020 18:59
    Hudo shifo bersin ollohim barchamizni asrasin panohida
  5. Дангал 30 июл 2020 14:37
    Вактида каллани котириш керак Эди худо шифо берсин
  6. Бас Э 30 июл 2020 12:09
    Телефонини обқўйишмасмикан?
  7. O`ZBEK 30 июл 2020 11:31
    Агар Сиз шунчалик кассаликдан узингизни эхтиёт килиб, касал булиб колган булсангиз, Оддий халкни кандай килиб узини химоя килишга маслахат берасиз. Сизнинг имкониятларингиз куп ОДДИЙ ХАЛК кандай килсин. Худо сизга тезрок шифо берсин. Мумкин бошингиздан утгандан сунг бошка чора куриш фикри келиб колар.
  8. Шухрат 30 июл 2020 11:08
    Кимни хисобидан доволанадила оддий халк дори дармон га маблаги уйк
  9. Жумонг 30 июл 2020 10:30
    Жаноза качон экан?
  10. Сайёра 30 июл 2020 09:28
    Оллоҳим шифосини берсинлар, илоҳим.
  11. Каракалпак 30 июл 2020 08:24
    Никоб такиш, кучага чикмаслиг, кулни ювиш керак жаноб нурматов
  12. А в жопу пусть он ,, 30 июл 2020 07:10
    Ажаб бупти!зур бупти
  13. Бахтиер 30 июл 2020 06:11
    Санитария коидаларини бузганми еки кутмаган ердан кириб келганми
  14. Doni 29 июл 2020 22:43
    Ana bomasa
  15. Авазгул 29 июл 2020 22:19
    Худодан шифосини беришни сураман тузалиб кетсинлар
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Чироқчида 6-синф ўқувчисига 2 баҳо қўйиб, боланинг акасидан калтак еган ўқитувчи воқеаси бўйича расмий муносабат билдирилди

Қашқадарё вилоятида Чироқчи туманида ўқитувчи калтакланди. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқаилди. Маълум бўлишича, 134-сонли мактабнинг инглиз...
Кеча, 23:58

Видео: Тошкент метросида поездлар тўқнашиб кетди

Тошкент метросида поездлар тўқнашгани акс этган видео тарқалди. Видео телеграм каналларда эълон қилинди. Тарқалган видео изоҳида ушбу...
9-04-2021, 19:51
1

Сурхондарёда 16 ёшли қизни зўрлаган эркак ички ишлардаги танишлари орқали ишни “тинчитгани” айтилмоқда

Сурхондарё вилояти Термиз шаҳрида эркак 16 ёшли қизни зўрлагани маълум қилинди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича,...