Нурмат Отабеков коронавирусга чалинди

Нурмат Отабеков коронавирусга чалинди
Нурмат Отабеков коронавирусга чалинди. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

Маълум бўлишича, ушбу маълумотни Вазирлар Маҳкамаси ҳузуридаги Санитария-эпидемиологик назорати давлат инспекцияси бошлиғи Нурмат Отабековнинг ўзи ҳам тасдиқлаган.

Ҳозирда у даволанаётганини айтган.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Рашит жайловов 31 июл 2020 05:49
    Халк химатида шу касални ортиргани аник яаллох шифосини берсин
  2. Камина 31 июл 2020 04:07
    Жумонг,
    Бировга улим тилагунча узингга умр тила огайни.Аллох шифосини берсин!!!!!
  3. Адолат 30 июл 2020 19:41
    Бунака амалдорларга жой тайёр,дорилар текин,даволаш олий даражада,бечора халкка кийин,на жой бор касалхрнада на дори бор на шифокор...
  4. Hazart 30 июл 2020 18:59
    Hudo shifo bersin ollohim barchamizni asrasin panohida
  5. Дангал 30 июл 2020 14:37
    Вактида каллани котириш керак Эди худо шифо берсин
  6. Бас Э 30 июл 2020 12:09
    Телефонини обқўйишмасмикан?
  7. O`ZBEK 30 июл 2020 11:31
    Агар Сиз шунчалик кассаликдан узингизни эхтиёт килиб, касал булиб колган булсангиз, Оддий халкни кандай килиб узини химоя килишга маслахат берасиз. Сизнинг имкониятларингиз куп ОДДИЙ ХАЛК кандай килсин. Худо сизга тезрок шифо берсин. Мумкин бошингиздан утгандан сунг бошка чора куриш фикри келиб колар.
  8. Шухрат 30 июл 2020 11:08
    Кимни хисобидан доволанадила оддий халк дори дармон га маблаги уйк
  9. Жумонг 30 июл 2020 10:30
    Жаноза качон экан?
  10. Сайёра 30 июл 2020 09:28
    Оллоҳим шифосини берсинлар, илоҳим.
  11. Каракалпак 30 июл 2020 08:24
    Никоб такиш, кучага чикмаслиг, кулни ювиш керак жаноб нурматов
  12. А в жопу пусть он ,, 30 июл 2020 07:10
    Ажаб бупти!зур бупти
  13. Бахтиер 30 июл 2020 06:11
    Санитария коидаларини бузганми еки кутмаган ердан кириб келганми
  14. Doni 29 июл 2020 22:43
    Ana bomasa
  15. Авазгул 29 июл 2020 22:19
    Худодан шифосини беришни сураман тузалиб кетсинлар
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Ўзбекистон Марказий банки 26 май учун доллар ва евро курсларини янгилади

Ўзбекистонда доллар ва евро курси янгиланди. Бу ҳақда Марказий банк хабар бермоқда. Банк матбуот хизмати хабарига кўра, доллар курси 11,92...
Бугун, 17:56

Самарқандда яна бира ҳуқуқ-тартибот органи ходими электрошокердан фойдаланди

Самарқанд вилоятида йўл-патрул хизмати ходими маҳаллий аҳолини электрошокер билан қўрқитди. Вилоят ички ишлар бошқармаси хабарига кўра,...
Бугун, 17:48

Тошкентда ёшлар харид қилинган IPhone'нинг собиқ эгасини интим суратлар билан шантаж қилишди

Ўзбекистон пойтахтида Iphone 11 Pro смартфонини сотиб олган икки маҳаллий фуқаро унинг собиқ эгасини шантаж қилишга уринган, деб хабар...
Бугун, 17:39

Ўзбекистон Озарбайжонда мактаб қуради

Ўзбекистон бош вазири ўринбосари Азиз Абдуҳакимов Озарбайжон президенти Илҳом Алиев билан музокара ўтказди, деб хабар бермоқда “Дунё”....
Бугун, 16:47

Хотинини боланинг кўз ўнгида аёвсиз калтаклаган эркакка нисбатан жиноят иши қўзғатилди. У жарима билан қутилиши мумкин

Тошкент вилоятида ўз хотинини боланинг кўз ўнгида калтаклаб, бошини эшик билан ёрган эркакка нисбатан жиноят иши қўзғатилди. Иш 109-модда,...
Бугун, 15:11
1
Ўзбекистон янгиликлари » Жамият » Нурмат Отабеков коронавирусга чалинди