Бехзод Мусаевга Соғлиқни сақлаш вазири вазифасини бажариш юкланди

Бехзод Мусаевга Соғлиқни сақлаш вазири вазифасини бажариш юкланди
Бехзод Мусаевга Соғлиқни сақлаш вазири вазифасини бажариш юкланди. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

Маълум бўлишича, бу бўйича ҳукумат қарори имзоланган ва унга кўра Бош вазирнинг ижтимоий ривожлантириш масалалари бўйича ўринбосари Бехзод Анварович Мусаев бир вақтнинг ўзида Соғлиқни сақлаш вазири вазифасини ҳам бажаради.

Аввалроқ Соғлиқни сақлаш вазири Алишер Шодмонов шифхонода даволанаётгани хабар қилинган эди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Фарида 1 август 2020 02:32
    У нима медицинадан хабардорми?
  2. Ҳ 31 июл 2020 19:08
    Келажаги порлоқ .................................. дан эмасми
  3. Жумонг 31 июл 2020 01:08
    Бу кетишда шу бола президент булади .
  4. Абдуллох 30 июл 2020 21:30
    Янгисини туйдириш осонмикан а?
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

“Муаллим ва муҳаррирга эҳтиром”

Самарқанд давлат университетида адабиётшунос олим Ғафуржон Маҳмудов хотирасига бағишланган “Муаллим ва муҳаррирга эҳтиром” мавзусида...
3-12-2022, 16:43

Партиялараро ҳамкорлик йўналишлари белгилаб олинди

Ўзбекистон ва Озарбойжон ўртасидаги кўп қиррали ҳамкорликда O‘zLiDeP ва “Ени Азербайжан” партиялари ўртасидаги алоқалар муҳим ҳисобланади....