Карантин юмшатилиб касаллар сони ортса тизим бардош бера оладими?

Карантин юмшатилиб касаллар сони ортса тизим бардош бера оладими?
Коронавирусга қарши курашиш бўйича махсус штаб аъзоси Ҳабибулло Оқилов ТВга берган интервьюсида бугунги кундаги соғлиқни сақлаш тизимидаги аҳвол ҳақида гапирди.

Унинг айтишича, агар мамлакатда карантин юмшатилиб бу ҳолат касаллар сонининг ортишига олиб келадиган бўлса, соғлиқни сақлаш тизими ва маҳаллий ҳокимиятлар бунга тайёр. Шунингдек, унинг қўшимча қилишича, ҳозирда ортиқча ваҳимага ҳеч қандай ўрин йўқ ва керакли асбоб-ускуналар мавжуд. Вазият жиловланган, шифокорларимиз тайёр, дейди Оқилов.

Унинг таъкидлашича, коронавирусга чалинганларни даволаш учун мослаштирилган клиникалар бўшагандан сўнг улар яна аввалги ишига қайтарилади.

Ўхшаш янгиликлар

  1. ИНОМЖОН ИСЛОМОВ 5 август 2020 12:59
    УсмоноваДилноза,
    Халк кийналмасин...
  2. Saidov Yunus. 5 август 2020 02:37
    Nima bòsayam yaxshil bòsin dòsla.

    Mima bòsayam yaxshili bòsin.
  3. ИЛХОМЖОН 4 август 2020 22:08
    Бу одамди тутуруги борми,кеча жар ёкасига келдик кучимиз колмади деганди энди тескарисини айтяпти.
  4. УсмоноваДилноза 4 август 2020 16:56
    хар ким уз ихтиётини киладида ишла очилсин ишлаш кере халк кийналиб колди.
  5. Абдукодир 3 август 2020 20:32
    Шахарларди жуда катки олиш керак Кишлок жойларга юмшотса булади чунки кишлокда касал йук
  6. alex 3 август 2020 17:15
    Karantin davrida 200 ta 300 ta kasallanganlar chiqyapti karantin yumshatilsa bu raqamlar oshib ketmasa buldi
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Тадбиркорни сўккан ҳокимга чора кўрилди

Тадбиркорга сўкиниб, уни ҳақорат қилган Янги Наманган тумани ҳокими Жобир Абдуллаевга ҳайфсан берилиб, уч ой муддатга барча турдаги...
5-12-2022, 21:42

Тошкент вилоятининг тоғли ҳудудида оғир аҳволда қолган фуқаролар қутқарилди

Шу йилнинг 4 декабрь куни 3 фуқаро Хўжакент қишлоғи ҳудудида жойлашган тоғларга чиқиш мақсадида Тошкент вилоятининг Бўстонлиқ туманига...
5-12-2022, 21:40

Қашқадарёда сабзавот ортилган «Зил» юк машинаси ағдарилиб кетди

Косон туманидан Самарқанд вилоятига қараб ҳаракатланиб бораётган «Зил-53» юк автомашина ҳайдовчиси ноқулай об-ҳаво таъсирида бошқарувни...
5-12-2022, 21:38

Қайси ҳудудларда қор ёққан?

Ўзбекистоннинг сунъий йўлдошдан кўриниши. Сунъий йўлдош тасвирига кўра, Қорақалпоғистон Республикаси, Хоразм ва Бухоро вилояти, Навоий...
5-12-2022, 21:37

Инсон ҳуқуқлари соҳасидаги таълим глобал форуми: Самарқанд ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга айланмоқда

Азим ва кўҳна Самарқанд яна жаҳон тамаддунининг илғор ва замонавий марказларидан бирига – оламшумул ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга...
5-12-2022, 13:47
Ўзбекистон янгиликлари » Жамият » Карантин юмшатилиб касаллар сони ортса тизим бардош бера оладими?