Ўзбекистонда йўл қоидаси бузилишини мобиль телефонига муҳрлаганларга ҳам пул тўланади

Ўзбекистонда йўл қоидаси бузилишини мобиль телефонига муҳрлаганларга ҳам пул тўланади
Ўзбекистонда йўл қоидаси бузилишини мобиль телефонига муҳрлаганларга ҳам пул тўланади. Ушбу қоида акс этган ҳужжат лойиҳаси муҳокамага қўйилди.

Ушбу лойиҳа ИИВ томонидан ишлаб чиқилган. Ҳужжатга кўра, эндиликда ўзбекистонликлар йўл қоидсаи бузилган ҳолатни телефонига муҳрлаб, керакли платформага жўнатса, пул мукофотлари олиши белгилаб қўйилди.
Аввалроқ йўл қоидаси бузилишини фақатгина видеорегистраторга муҳрлаш мумкин эди. Вазирлик шунингдек, пиёдалар ҳам йўл қоидаси бузилгани ҳақида хабар бериш имкониятига эга бўлишлари керак деб ҳисоблайди. Ҳужжат муҳокамаси 4 октябрга қадар давом этади.

Таъкидлаш жоиз, ҳозирда юборилган видео учун БҲМнинг 5 фоизи тўланади. Шу ўринда, видеони қоида бузилгандан сўнг 3 кун ичида юбориш керак. Платформа ишга туширилгандан бери юборилган видеолар учун фуқароларга умумий ҳисобда 1 млрд 246 млн сўм тўлаб берилган. Мукофот қоидабузарнинг жаримаси пулидан тўланади.

Ўхшаш янгиликлар

  1. O`ZBEK 27 сентябр 2020 10:33
    Айрим фукороларга агар нохакликни куриб суратга тушурсангиз катта рахмат дейман, Лекин пулидан хазар килсангиз, туланадиган пулларни шу авто халокат натижасида жабр курган инсонларга утказиб берсангиз жуда яхши булади. РАХМАТ.
  2. Aziz 26 сентябр 2020 23:30
    Uwa topkan pulin ota onasiga yoki bollariga yediradim oborib telefoniga ovotkanla videoregistratorga ovotkanla Allohdan qórqmidim
  3. Сервер 26 сентябр 2020 23:27
    Юкмиди шу топган пули тешиб чикади, курдик бир иккитасини шуни оркасидан бола чакасига едирганларни, товбалар килишди боши урилиб.
  4. Зорзор 26 сентябр 2020 20:53
    Тугри килинябти.тартиб булади...
  5. Хамид 26 сентябр 2020 12:33
    Ака укалариниям сотса факт йукда демак, без доказательства
  6. Nursulton 26 сентябр 2020 07:13
    Mazza mazza kazyollarga maza ekande
  7. Дангал 25 сентябр 2020 21:22
    Бир бирингни гушингни е дейилади бу килик
  8. Асфие 25 сентябр 2020 19:39
    бир-бирини сотиб тирикчилик килишга давлатни узи ундаши билан жамиятни, келажакни хоинлар маконига айлантиришга даьват бу
  9. Sher 25 сентябр 2020 16:27
    Endi qizil chiroqda otomimizakande
  10. Бас Э 25 сентябр 2020 11:59
    Ишсизликни тугатиш авжида.....
  11. Шартмас 25 сентябр 2020 11:28
    Энди хамма светафорни тагида утирарканда
  12. бобой 25 сентябр 2020 11:27
    казёлар макони
  13. Doni 25 сентябр 2020 10:25
    Ha zor yorvorishibdi
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Жамият » Ўзбекистонда йўл қоидаси бузилишини мобиль телефонига муҳрлаганларга ҳам пул тўланади