Самарқандда 57 млрд сўмга океанариум ва муз саройи қурилади

Самарқандда 57 млрд сўмга океанариум ва муз саройи қурилади
Самарқандда океанариум ва муз саройи қурилади. Бу ҳақда STV хабар қилди.

Шаҳарда раҳбарлар Family Park лойиҳасини амалга оширмоқчи. Ушбу парк Нарпай кўчасида барпо этилади.

Парк ҳудудида муз саройи, савдо маркази, спорт мажмуаси ва океанариум қурилади. Лойиҳа қиймати 57 млрд сўмни ташкил қилади. Лойиҳа амалга ошса 150 иш ўрни яратилади. Объектларни 2021 йилда ишга тушириш режалаштирилмоқда.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Сурхон 3 октябр 2020 21:49
    Дунеда.нима.куп.ахмок.куп
    .
  2. Шахноза 28 сентябр 2020 15:28
    Умуман кераксиз нарса айни дамда.
  3. Хуршид 27 сентябр 2020 22:13
    Бирон бир завод фабрика куриш керак одамларни доимий иши буларди. Муз саройини куриш шарт эмас, киши каттик келса Хаима жой муз буларди.
  4. Бас Э 27 сентябр 2020 13:42
    57 миллиард давлат пулини сарфлаб, атиги 150 иш ўрни яратилса..... Ажабо..... Боракалло.... Эййй, Гап йўқ сенларга!!!! Нима қилишсаю, бюджетни талаб-юлиб кетса.
  5. Майя 27 сентябр 2020 12:14
    Узбек, на все
  6. Дангал 26 сентябр 2020 19:10
    Музга кетимизни куйиб коньки учарканмизди
  7. Узбек 26 сентябр 2020 18:48
    Йулларни тугирлашсин уни урнига. Канализацияни килишсин. Газ беришсин сув муаммосини хал килишсин. Бекорчи нарсаларга пул сарфлайвермай.
  8. ИЛХОМЖОН 26 сентябр 2020 16:06
    Росса керакли,зарил буптуродида шу нарса яхши килябсизлар.Туристлар учунда буям а.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Тадбиркорни сўккан ҳокимга чора кўрилди

Тадбиркорга сўкиниб, уни ҳақорат қилган Янги Наманган тумани ҳокими Жобир Абдуллаевга ҳайфсан берилиб, уч ой муддатга барча турдаги...
5-12-2022, 21:42

Тошкент вилоятининг тоғли ҳудудида оғир аҳволда қолган фуқаролар қутқарилди

Шу йилнинг 4 декабрь куни 3 фуқаро Хўжакент қишлоғи ҳудудида жойлашган тоғларга чиқиш мақсадида Тошкент вилоятининг Бўстонлиқ туманига...
5-12-2022, 21:40

Қашқадарёда сабзавот ортилган «Зил» юк машинаси ағдарилиб кетди

Косон туманидан Самарқанд вилоятига қараб ҳаракатланиб бораётган «Зил-53» юк автомашина ҳайдовчиси ноқулай об-ҳаво таъсирида бошқарувни...
5-12-2022, 21:38

Қайси ҳудудларда қор ёққан?

Ўзбекистоннинг сунъий йўлдошдан кўриниши. Сунъий йўлдош тасвирига кўра, Қорақалпоғистон Республикаси, Хоразм ва Бухоро вилояти, Навоий...
5-12-2022, 21:37

Инсон ҳуқуқлари соҳасидаги таълим глобал форуми: Самарқанд ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга айланмоқда

Азим ва кўҳна Самарқанд яна жаҳон тамаддунининг илғор ва замонавий марказларидан бирига – оламшумул ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга...