Видео: Тошкентдаги тўйда пул ёмғирдек сочилди

Видео: Тошкентдаги тўйда пул ёмғирдек сочилди
Тошкентдаги тўйда пул ёмғирдек сочилди. Тўй видеолавҳаси тармоқларда тарқалди.

Видеода куёвнинг дўстлари келин-куёв устига пул сочаётганини кўриш мумкин. Видеодаги лавҳалардан тўй ресторанда эмас, балки куёвнинг уйида бўлганини англаш мумкин.

Ҳозирча тадбир қачон ташкил этилгани маълум эмас. Лекин видеодан тўй яқин орада бўлиб ўтганини билиш мумкин. Эслатиб ўтамиз, карантин чоралари сабаб Ўзбекистонда тўйлар уйда 30 кишилмк меҳмонлар билан ўтказишга рухсат берилган эди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Кимсан 30 сентябр 2020 20:37
    сум узбекистонни валютаси.ешлигимизда пулни ерга сочма увол булади деб ургатган.пулни хор килмаслик буйича уни химоялаб конун ишлаб чикиш керак.миллий валютамизни химоя килайлик депутатлар уйгонинг
  2. Узбек 29 сентябр 2020 21:38
    Халол топган булса каддини урсин. Куролмаслик хам бир иллат.
  3. Ник 29 сентябр 2020 20:42
    Пул кистириш,сочиш кушни давлатларда конун билан такикланганига 20 йилдан ошди.Бизда булса АХМОКЧИЛИК халигача давом этмокда.Конун чикарувчи депутатлар Г'АФЛАТ да .Давлат нишони булган пулни ким хохласа сочади ,хохласа оеги остида тепкилайди.
  4. Асилбек 29 сентябр 2020 13:58
    Пулинг купайиб колдими манзили керак менга?
  5. Байрам Ходжейли 29 сентябр 2020 09:22
    Оххоо"одам амфибия" киносында айткандай эсипас миллионер
  6. Дангал 29 сентябр 2020 04:03
    Тупойлар кушикчи хам сочганлар хам
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Қаҳрамонлик йўли...

Ўзбекистон Қаҳрамони, “Меҳнат шуҳрати” ордени соҳиби, 2017 йилда ББС талқинида “Дунёнинг 100 аёли” рўйхатига киритилган илк ўзбек аёли...
1-10-2022, 21:55

“Сиз муаллимингизни табрикладингизми?”

Самарқанд давлат университети олимлари Ўқитувчи ва мураббийлар байрамини ўзгача, кўтаринки руҳда кутиб олмоқда. Профессор-ўқитувчилар...
1-10-2022, 21:25

Депутатлар талаба ёшлар билан очиқ мулоқотда бўлди

O`zLiDeP Самарқанд вилоят Кенгаши ҳамда Олий Мажлис Қонунчилик палатаси депутатлари билан ҳамкорликда Муҳаммад Ал-Хоразмий номидаги...