“Дориларни ўзларимиз сотиб оляпмиз ва бизга овқат берилмаяпти” – коронавирусга чалинган жиззахлик фуқаро (ВИДЕО)

“Дориларни ўзларимиз сотиб оляпмиз ва бизга овқат берилмаяпти” –  коронавирусга чалинган жиззахлик фуқаро (ВИДЕО)
Жиззах вилояти фуқароси коронавирусга чалинганларни даволашга ихтисослашган шифохонадан видеомурожаат йўллади. Видео телеграм каналларда тарқалди.

Видеода ўзини Қобил Абдусатторов деб таништирган эркак соғлиқни сақлаш вазирлиги тизимидаги муаммолар ҳақида гапирган. Эркакнинг айтишича, у даволанаётган шифохонада беморларга дорилар берилмаяпти ва овқат билан боғлиқ муаммолар бор.

Фуқаро овқат ҳаммага ҳам етмаётганини айтди. Дориларни эса беморларнинг ўзлари дорихонадан сотиб олаётгани айтилмоқда. Бундан ташқари, Абдусатторов палатадаги бўш жойга ҳам эътибор қаратди. Эркак бўш жойлар бўлишига қарамай, шифохона янги беморларни қабул қилмаётганини айтди.

“Мен ҳеч кимдан қўрқмайман. Соғлиқни сақлаш вазири шахсан менга бу бўйича ҳисобот берсин. Бизга ҳар бир беморга 32 млн сарфланяпти дейиляпти. Лекин амалда танаввул қилишга ҳам ҳеч нарсамиз йўқ. Пуллар қаерга кетаяпти? Мен халқ номидан бу ҳақида билгим келаяпти”, – дейди эркак видеода.

Ўхшаш янгиликлар

  1. х 3 октябр 2020 15:10
    ким булсанг хам сс вазирлигига тишинг утмайди фойдаси йук.

    призидентимиз уз вактида ссв тубдан узгартириш керак деб иш бошлаган эди карантин халакит берди карантинда артислик килиб карсак чалиб хаммани алдади энди пневмониядан улди деб бутун дунёни алдаяпти улар оллохдан куркмайди
  2. Кимсан 30 сентябр 2020 17:02
    Хамма жойда эмас.Шодмонов жавоб беролмайди.берса хам юз минг бахонани айтибташлайди.тиббиётда коррупция авж олиб кеиган
  3. Носиржон 30 сентябр 2020 16:40
    . Халк куриб билиб турибди нима булайотганини. Инсофни узларинга берсин. Касални яширсанг истимаси ошкор килади деганларидек охири бахайр булсинда .
  4. Maftuna 30 сентябр 2020 15:19
    Dabdala !!!Tizim izdan chiqgan!!!

    Dabdalaku!!!!!Tizim o'z izini yo'qotib ,Halokat sari ketayapdiku!!!!
  5. Бас Э 30 сентябр 2020 11:18
    Қани ўша Шодмонов ва бошқа амалдорлар, катта-катта трибуналардан туриб оғзини катта очадиганлар? Мана оддий халқ намоёндаси сенларга савол бераяпти. Бер жавобингни. Агар бетинг қолган бўлса. Ор-номусинг қолган бўлса.
  6. Нозима 30 сентябр 2020 10:34
    Согликни Саклаш Вазири булардан хабардор булсада умуман чора курмиди чунки узлари хам угриларга хамтовокдир бечора Халк кандай олсин дориларни камбаллар улиб кетовради бу аник.
  7. МУХТОРЖОН 30 сентябр 2020 10:24
    Хоромдан.еган.ифлосларди.халкни..олдида.дорга.осибб..улдириш. керак
  8. Сирожиддин 30 сентябр 2020 10:20
    Бу хакикат охири тешиб чиксин халкни бундай ахмок килганинг учун
  9. Иммунитет 30 сентябр 2020 08:56
    Жиззахлик эмас бу!!!!
    Водийликку.
  10. O`ZBEK 30 сентябр 2020 08:55
    Битта Жиззахда эмас СУрхандарё вилояти туманларида хам дорилар етишмаяпти хатто хамширалар хам етишмай келмокда.
  11. radik 30 сентябр 2020 05:58
    Хакикаттан хам вазирлик коронаверусга чалинган хар бир беморга давлат томонидан канча харажат килинаябди матбуотда элон килиши керак.
  12. Абдулло 29 сентябр 2020 23:17
    Худодан курк ифлослар давлатни еб тугатдинглар оллох жазойингни берсин халк хакини еганларни
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Ўзбекистонда 2020 йилда ажримлар сони камайгани айтилди

AОКAда 20 сентябрь куни бўлиб ўтган брифингда «Маҳалла ва оила» илмий-тадқиқот институти директори Нодира Эгамбердиева 2020 йилда...
Кеча, 20:26

“Қўлида қонталаш жойлар бор эди”. Швейцариялик адвокат 2 йил деганда Каримова билан учрашди

Жорий йилнинг 7 ва 8 сентябрь кунлари швейцариялик адвокат Фанни Маргайраз айни вақтда қамоқхонада суд томонидан ўзига тайинланган жазони...
Кеча, 20:23

Тошкентда тунги клубдаги пичоқлашув оқибатида 2 йигит ҳалок бўлди

Тошкент шаҳрида жойлашган тунги клубларнинг бирида бир гуруҳ йигитлар ўртасида пичоқлашиш содир бўлди. Бу ҳақда Олий суд ахборот хизмати...
Кеча, 20:20

Россия ташқи ишлар вазири ўринбосари: «Шавкат Мирзиёевнинг Россияга давлат ташрифига тайёргарлик кўряпмиз»

Россия Шавкат Мирзиёев давлат ташрифи билан 2021 йилда келишини кутмоқда. «Дарё» мухбирининг хабар беришича, бу ҳақда 20 сентябрь куни...
Кеча, 20:17

Мактаб ўқувчиларига полда дарс ўтилишига сабабчи бўлганлар жазоланди

Ижтимоий тармоқларда Яккабоғ тумани 39-мактаб ўқувчиларига полда дарс ўтилгани ҳақида видеотасвир кенг тарқалганди. Видеоёзувда қайд...
Кеча, 20:14
Ўзбекистон янгиликлари » Жамият » “Дориларни ўзларимиз сотиб оляпмиз ва бизга овқат берилмаяпти” – коронавирусга чалинган жиззахлик фуқаро (ВИДЕО)