Андижонда Дамас ҳайдовчисига 213 км/с тезликда ҳаракатлангани учун жарима хати келди

Андижонда Дамас ҳайдовчисига 213 км/с тезликда ҳаракатлангани учун жарима хати келди
Андижонда Дамас ҳайдовчисига 213 км/с тезликда ҳаракатлангани учун жарима хати келди. Хат сурати тармоқларда кенг тарқалди.

Суратда Дамас ҳайдовчиси (давлат рақами – 60 О 355 HA) 2 млн сўмга жаримага тортилганини кўриш мумкин. Хатда ҳайдовчи машинани 213 км/с тезликда бошқаргани маълум қилинган.

Ҳолат юзасидан ЙҲХББ маълумот берди. Маълум қилинишича, хатолик туфайли ҳайдовчига мана шунақа хат етиб борган. Ушбу хато тўғирланган ва жарима бекор қилинган.

Маълумот ўрнида, Дамаснинг максимал тезлиги 140 км/с.ни ташкил қилади.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Кимсан 24 октябр 2020 12:47
    ИИБни хам текширадиганлар борми.вазир узгариш килолмаяпти.Грузия хаммасини бушатиб.бошкаттан саралаб ишга олиш керак интернетда факат ии ходимлари билан муаммолар вазироик нима килаяпти.шундан хатога йул куйган бошка айбдорларни ишдан хайдаса узи сараланиб колади.тизим тозаланиб виждонан ишлаётганлар купаяди хар хил хабарлар билан тинчлик поспонларига ишончни сусайтирманг ИИ вазири
  2. Инсон 21 октябр 2020 15:14
    Агар 135км/с булиб келганида нима буларди? Жаримани фукаро тулармиди?
  3. Surayyo Sattarova 17 октябр 2020 18:05
    Axmoqlar!
  4. O`ZBEK 16 октябр 2020 18:51
    Демак радарларнинг хаммаси хам тўғри ишламайди. бунинг назоратини ким қилади.
  5. Х 16 октябр 2020 17:02
    ИИБ кунглига нима келса шуни килади.чаласаводлар ишлагандан кейин шунака булади.
  6. Азик 16 октябр 2020 15:49
    Гап йук каранглар такдиримизни кимга ишониб топширяпмиз.Нахот ишлаб чикарувчи тоионидан максимал тезлиги 140 км/с белгиланган автога 213 км/с тезлик куйилган расм ва квитанцияни жунатаётган инспектор шуни билмаса?Бу нима уларни саводсизлигими ё билса хазил билмай тулаворса чунтакка фойда деган уйиними?
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Қаҳрамонлик йўли...

Ўзбекистон Қаҳрамони, “Меҳнат шуҳрати” ордени соҳиби, 2017 йилда ББС талқинида “Дунёнинг 100 аёли” рўйхатига киритилган илк ўзбек аёли...
1-10-2022, 21:55

“Сиз муаллимингизни табрикладингизми?”

Самарқанд давлат университети олимлари Ўқитувчи ва мураббийлар байрамини ўзгача, кўтаринки руҳда кутиб олмоқда. Профессор-ўқитувчилар...
1-10-2022, 21:25

Депутатлар талаба ёшлар билан очиқ мулоқотда бўлди

O`zLiDeP Самарқанд вилоят Кенгаши ҳамда Олий Мажлис Қонунчилик палатаси депутатлари билан ҳамкорликда Муҳаммад Ал-Хоразмий номидаги...