Обид Ҳакимов блогер ва журналистларни популизмда айблади

Обид Ҳакимов  блогер ва журналистларни популизмда айблади
Аввалроқ Иқтисодий тадқиқотлар ва ислоҳотлар маркази директори Обид Ҳакимовнинг кунига 5600 сўм топган одам камбағал ҳисоланмайди деб айтган гапи тармоқларда кенг муҳокама қилинган эди. Кейинроқ Ҳакимов матбуот анжуманида ўз фикрига изоҳ берди.

Ҳакимов “5600 сўм” бу Ўзбекистон учун кўрсаткич эмас эканини, балки глобал кўрсаткичлигини маълум қилди. Марказ раҳбари шунингдек, журналист ва блогерларни популизмда айблади.

Ҳакимов ушбу соҳанинг аксарият вакиллари унинг интервьюсини оҳиригача кўрмаганини таъкидлади. Шунингдек, марказ раҳбари блогер ва журналистларнинг илмий билимларини ошириш бўйича иш олиб боришни режалаштираётганини маълум қилди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Кимсан 11 ноябр 2020 20:48
    Бу ахмок хали хам ишлаяптими.канча норозилик тушди катталардан биронтаси эплолмадинг халк норози бошка ишга ут демади.биронтасини эркатойи ёки жойни 5600 га сотиб олган.
  2. Криптон 10 ноябр 2020 08:09
    Дебил, гон..н штопанный
  3. Madina 7 ноябр 2020 22:06
    Pastimdan kel man bervoraman 5600 sumi

    Pastimdan kel man bervoraman 5600 sumi
  4. muzaffar 7 ноябр 2020 21:28
    nega endi xalqqa berganda 2018 yildagi kurs bilan hisoblab, 5600(6500) beriladiyu, xalq xarid qilganda 2020 yildagi kurs bilan xarid qilishi kerak, nonni 20 sentga oladigan bo‘lsak sizaytgan 2018 yildagi kurs bo‘yicha 356 so‘m bo‘ladi, ln hozirda non 2000 so‘m, ya'ni 2020 yilgi kurs bo‘yicha, he direktor bo‘lmay o‘l,
  5. Хуснидин 7 ноябр 2020 16:16
    Очиги ,**пропессор** шунака ахмокона фикрласа колганлар мол эканда ,Поезд ушел уже поздно оправдать ся **уважаемый**профессор
  6. Мазхаридин 7 ноябр 2020 11:07
    Идиот и в Африке идиот!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  7. Улуғбек 7 ноябр 2020 08:51
    Биринчи ниманидир айтмоқчи бўлдию биз тушинмадик шекилли деб фикр билдирмаганди лекин, иккинчи баёнлтдан кейин хам буни тушинмадим тўғриси. Қашшоқлик индекси десанг уни мезони бошқа. Қисқаси 2.5 млндан кейинги яхшигина қовун бу.
  8. Гулчеҳра 7 ноябр 2020 06:53
    Иқтисодни "и" арфиниям тушинмайдиган иқтисодий олим экан.
  9. Буюк Турон 7 ноябр 2020 06:40
    Кўп ҳам танқид қилаверманглар, касал одамни танқид қилиш гуноҳ, янаям билмадим.
  10. Mister 7 ноябр 2020 02:46
    Uzini oqlash uchun endi shumi bahona, Chirik
  11. Тулкинбек Ибрагимов 6 ноябр 2020 23:03
    Тугриси шу инсонларгаям инсоф берсин курдим изохини нима эмиш акш да нон 2 $ УЗБЕКИСТОН да 20 сент .Э ахмок акш да ойлик канчаю УЗБЕКИСТОН да канча шуниям хисобга олдими дегани блогер ёки журналист топилмади .Нимани нимага тенглаштиряпсан
  12. Farrux 6 ноябр 2020 21:46
    Oldin ozin bilmin oshirish kerak bun gaptdan tonyaptimi endi

    O'zi bularga oddi hol halq ko'tarilishni boshkas Men gaprmadm Men aytmadm deydi
  13. дехкон 6 ноябр 2020 21:29
    абсурд дебилизм
  14. Барногул 6 ноябр 2020 18:55
    Халк чарчаган пандемия пайтида Бунака гаплар умуман ортикча уларга.
  15. Соя 6 ноябр 2020 18:06
    Шунака ахмокларни курсам, узимни гуё дахо санайман.
  16. амир темур 6 ноябр 2020 15:40
    Уни жойи мардикор бозорда
  17. Фазлиддин.. 6 ноябр 2020 14:52
    Хеч к,ачон амалдорлар уз айбини(халк, олдида) тан олмаган.журналист-блогерлар(халк,)ни танк,идий фикри ек,мади Обид Хакимовга. агар шу фикрларни узларидан баландрок,(вазирлик) томонидан билдирилганда узр сураб чик,арди..
  18. Шухрат 6 ноябр 2020 14:30
    Башаранг кийшик булса ойнадан упкаланма
  19. Анвар Мирзо Ҳаким 6 ноябр 2020 13:08
    Узр сўрашнинг ўрнига, акиллашини қара буни.
  20. Сурхон 6 ноябр 2020 12:20
    Узини.оклаб.нима.киласан.халк.яахши.тушинади.эканомикани.30.йил.халкди.устидан.эканомика.килиб.келишдинг.ишлаетган..жойингдан.чикиб.атрофга.кара.21аср..собик.иттифок.республикалари.хам.Узбекистонда. Анча.яахши. яашайди.
  21. Дангал 6 ноябр 2020 12:14
    Кузи жуда бежо буники хам бошланди мак мак мак
  22. Кимсан 6 ноябр 2020 11:43
    Президентнинг кадрлар масаласи билан шугулланувчи таклиф килади журналистни айблагунча уйлаб гапиринг чаласавод
  23. Акмал 6 ноябр 2020 11:24
    Шуни учун уйлаб гапириш керак Обидов
  24. Реалист 6 ноябр 2020 11:23
    Башараси қийшиқ ойнани уриб синдиргандек гапда бу.
    Мен бир нарсага хайрон бўламан,президент командасига одам олятганда қайси сифатларига эътибор бераркин.Билими,фикрлаш кенглиги,фаросати,
    виждонлилигими ёки тентаклиги,содиқлигими?
    Бу менимча кўпчиликни ўйлантираётган савол бўлса керак.
  25. Шаҳноза Эргашева 6 ноябр 2020 10:06
    Нафақат популизмда, шунингдек иқтисодий билимсизликда ҳам айблади
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

2016 йилда турмушга чиққани айтилган хонанда Каниза иккинчи марта оила қурмоқда

Каниза номи остида ижод қилувчи хонанда Шахризода Ахмедова турмушга чиқмоқда. Бу ҳақда хонанданинг ўзи инстаграмдаги саҳифасида маълум...
Бугун, 15:55

Ўзбекистондаги кон 2020 йилда энг кўп олтин қазиб олинган жой деб топилди

Навоий вилоятидаги «Мурунтов» олтин кони 2020 йилда энг кўп олтин қазиб олинган жой деб топилди. Бу ҳақда Спот нашри хабар қилди. Маълум...
Бугун, 15:38

Навоийда эрини ҳимоя қилган аёл ўз укаси томонидан пичоқлаб ўлдирилди

Навоий вилояти Кармана туманида эркак ўз опасини ўлдириб қўйди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди. Маълум бўлишича, фуқаро У. иккита...
Бугун, 15:17

Тошкент ҳокими мактаб ўқувчиларига қанчадан стипендия бериши маълум қилинди

Аввалроқ Тошкент шаҳар ҳокими мактаб ўқувчилари учун стипендия жорий қилиши маълум қилинган эди. Пойтахт ҳоимияти ушбу стипендияларни...
Бугун, 14:17

Қашқадарёда Кобальтда Тошкентга олиб кетилаётган истеъмолга яроқсиз 800 кг гўшт аниқланди

Қашқадарё вилояти Чироқчи туманида Кобальт автомобили текширилганда машина ичида истеъмолга яроқсиз гўшт борлиги аниқланди. Унинг оғирлиги...
Кеча, 19:07
1
Ўзбекистон янгиликлари » Жамият » Обид Ҳакимов блогер ва журналистларни популизмда айблади