Тошкент бундай ҳавога тайёр эмаслиги маълум бўлди (+видео, фото)

Тошкент бундай ҳавога тайёр эмаслиги маълум бўлди (+видео, фото)
Бугун, 18 ноябрь куни Тошкентда ҳаво бирдан совуши ва кучли қор ёғиши кузатилди. Қор ёғиши оқибатида пойтахтликлар қийин аҳволда қолиб кетди.

Пойтахт кўчаларида улкан тирбандлик содир бўлди. Бундан ташқари, йўлларнинг ойнадек ялтираб қолиши оқибатида кўплаб ЙТҲлар содир бўлди.

Ҳайдовчиликда унча тажрибаси бўлмаганлар автомобилларини “парковка”ларда қолдиришга мажбур бўлди. Шу сабабга кўра, аксарият аҳоли манзилига жамоат транспортида етиб олишга ҳаракат қилди. Айрим метро станцияларида йўловчилар сони доимгидан кўпроқ экани кузатилди. Пойтахт ҳукумати йўлларни қанча тозалашга ҳаракат қилгани билан, маъмурият бундай об-ҳавога тайёр эмаслигини кўрсатиб қўйди.

Тошкент бундай ҳавога тайёр эмаслиги маълум бўлди (+видео, фото)



Ўхшаш янгиликлар

  1. Шерзод 23 ноябр 2020 22:57
    нима қилиш керак ҳукумат мошиналарингга қишки балон олиб берсинми ё соябонми
  2. Умида 19 ноябр 2020 14:09
    Узи нимага тайёр булган.факат пулни умаришга тайер бу маъмурият
  3. Саид МуродМурод 19 ноябр 2020 10:21
    Бўлишини олдиндан биламиз. Аммо шуни кутиб олиш маблағимиз бўлмайди. Ўзимизча ўзимизни келаверсинчи, дея юпатиб қўямиз.
  4. Шерзод 19 ноябр 2020 10:08
    Азалдан ўзи тайёр бўлмаган, лекин бир савол қизиқтиради, нега одамзод бир муайян воқеа содир бўлгунча кутиб туради, олдиндан тайёргарлик кўрмайди, шундай бўлишини била туриб шу нарсаларга тайёр бўлмаймиз
  5. Реалист 19 ноябр 2020 09:45
    Хар доимгидек кутилмаганда қиш кириб келди.
  6. radik 19 ноябр 2020 09:18
    Кишда кор совук деймиз,бахорда емгир сел деймиз,шамолу бурон деймиз,ез ва кузнинг хам узига яраша бахонаси бор.Кучалар музлайди!Хар йили махалла гузарларни сув босади,дарахтлар йикилади,томларда шефирлар учади ва хар кандай об хавода хам светлар учади!Хукумат бунга хеч качон тайер булмайди.
  7. Носиржон. 19 ноябр 2020 07:26
    Тошкентда свет учдими ёки газ тугадими балонда.Кимга ёг кимга жон кайгу. Синоптиклар огохлантириб куйганда чорасини куриб куйардик.Дивижок ёки 1-2 ойда келадиган газ балондан жунатардик кишлоклардан йгиб.Шкур килиб яшашни ургангин уйинг иссик светинг бор.Бизга эса сабр тила худодан.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Жамият » Тошкент бундай ҳавога тайёр эмаслиги маълум бўлди (+видео, фото)