Клара Жалилова 83 ёшида вафот этди

Клара Жалилова 83 ёшида вафот этди
Ўзбекистонда хизмат кўрсатган артист Клара Жалилова вафот этди. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

Маълум бўлишича, Жалилова бугун, 20 ноябрь куни соат 07:30да ҳаётдан кўз юмган. Марҳумнинг ўғлининг айтишича, Жалилова йиқилиб бироз лат еган бўлсада аҳволи анча яхшиланган бўлган. Лекин бугун тонгда жони узилган.

Маълумот ўрнида, Клара Жалилова 1937 йилда Тошкент шаҳрида туғилган. У фаолиятини қўшиқчиликдан бошлаган. Унга «Мафтунингман» фильмидаги бош қаҳамон роли машҳурлик олиб келган.

Фурсатдан фойдаланиб таҳририятимиз марҳумнинг оила аъзоларига чуқур ҳамдардлик изҳор этиб қолади.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Jasminam Gulim 21 ноябр 2020 19:19
    Oxiratlari obod, makonlari jannat bõsin! Yaqinlariga sabr tiliman!
  2. Farxod 21 ноябр 2020 11:52
    Joylari janatta bosin Yaxshi Ustoz San'at jonkuyarlaridan biri edilar Oxiratlari Obod bosin
  3. Шерзод 21 ноябр 2020 09:47
    Охирати обод булсин
  4. Абдулмалик 21 ноябр 2020 09:41
    Инна лиллахи ва Инна Илайхи Рожиъун. Охиратлари обод булсин.
  5. Минаввар 21 ноябр 2020 00:36
    Жойлари жаната булсин клара жалилова опаниг оилаларига тазия изхор билдирамиз олохм сабр берсин опа уйнаган кинолар куриб эслимиз омин омин омин омин омин омин омин
  6. Мукаддасхон 20 ноябр 2020 22:16
    Жойлари жаннатда булсин оллох Рахмат килсин оила азоларига сабр тилайман
  7. Nozima 20 ноябр 2020 22:14
    Joylari jannatdan bulsin oxiratlari obod bulsin.Sevimli san'at egalaridan biri edilar.Afsuski yana bir sevimli insonimiz oramizda yuq.

    Joylari jannatdan bulsin
  8. Лобар 20 ноябр 2020 20:17
    Жойлари жаннатдан булсин,оллох рахмат келсин,уйдагиларига сабр тилайман
  9. Абдусами 20 ноябр 2020 18:59
    Иймоноарини унгда берсин
  10. Муътабар 20 ноябр 2020 18:51
    Жойлари жаннатдан охиратлари обод булсин
  11. Жахонгир 20 ноябр 2020 18:07
    Жойлари жаннат богларига айлансин
  12. Jasur 20 ноябр 2020 16:01
    Жойлари жаннатдан булсин. Якинларига сабр тилайман.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Жамият » Клара Жалилова 83 ёшида вафот этди