Навбатдагиси: Тармоқларда юпун кийинган болалар ва иссиқ кийимдаги мутасаддилар сурати тарқалди

Навбатдагиси: Тармоқларда юпун кийинган болалар ва иссиқ кийимдаги мутасаддилар сурати тарқалди
Тармоқларда юпун кийинган болалар ва иссиқ кийимдаги мутасаддилар сурати тарқалди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди.

Бу сафарги сурат Жиззах вилояти Бахмал туманида олингани айтилмоқда. Унда ахборот-кутубхона маркази очилишида совуқ кунда болалар қўлларига нарса кўтарган ҳолда юпун кийингани ва мутасаддилар иссиқ қишки кийимда турганини кўриш мумкин.

Ҳозирча воқеага расмий изоҳ берилмади. Эслатиб ўтамиз, аввалроқ шунга ўхшаш ҳолат Андижонда кузатилган эди. У ерда воқеа сабабчиси бўлмиш мактаб директори ва унинг муовини ишдан олингани эди.

Навбатдагиси: Тармоқларда юпун кийинган болалар ва иссиқ кийимдаги мутасаддилар сурати тарқалди

Ўхшаш янгиликлар

  1. Узбекистан. 24 ноябр 2020 22:32
    Оддий.халк.хайвонларди.шундай.кутиб.оладида.яана.нима.килиб.берсин.
  2. Одил 24 ноябр 2020 22:30
    Конунга модда кушиш керек ВОЯГА ЕТМАГАН ОТА-ОНА ВА ДАВЛАТ КАРАМОГИДАГИ ФУКАРОЛАРНИ НОКУЛАЙ ОБХАВО ШАРОИТИДА МЕХМОН ЖАНОБИОЛИЛАРИНИ КУТИБ ОЛМАСЛИК ТУГРИСИДА деб яна А.Б.В..Г килиб хадеб аравадан кувин туширмасдан 5600демасдан !?!?!
  3. метаморф 24 ноябр 2020 20:06
    Яна телпак ва палто кийивопти.Ула шу болаларнинг уволи урсин санлани.
  4. radik 24 ноябр 2020 14:06
    Фарзандларимизни ешлигидан лаганбардорликка ургатиш яхши эмас.
  5. Smile 24 ноябр 2020 12:45
    Baliq boshidan sasidi pnevmonia bb qisa nima buladi bechorala
  6. Юртдош 24 ноябр 2020 12:32
    Мана болаларимизнинг тарбиячилари.Эндигина Андижондаги вокеаларни тинчитсак,бошкаси чикиб турибди.Хуллас,ТИЗИМни ислохот килиш керак.Тозалашни ВАЗИРЛИКДАН бощлаш керак.Томирини куритмаса,кукариб чикаверади.Тошкентда,Сирдарёда,Самаркандда,Фаргонада ...
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Тадбиркорни сўккан ҳокимга чора кўрилди

Тадбиркорга сўкиниб, уни ҳақорат қилган Янги Наманган тумани ҳокими Жобир Абдуллаевга ҳайфсан берилиб, уч ой муддатга барча турдаги...
5-12-2022, 21:42

Тошкент вилоятининг тоғли ҳудудида оғир аҳволда қолган фуқаролар қутқарилди

Шу йилнинг 4 декабрь куни 3 фуқаро Хўжакент қишлоғи ҳудудида жойлашган тоғларга чиқиш мақсадида Тошкент вилоятининг Бўстонлиқ туманига...
5-12-2022, 21:40

Қашқадарёда сабзавот ортилган «Зил» юк машинаси ағдарилиб кетди

Косон туманидан Самарқанд вилоятига қараб ҳаракатланиб бораётган «Зил-53» юк автомашина ҳайдовчиси ноқулай об-ҳаво таъсирида бошқарувни...
5-12-2022, 21:38

Қайси ҳудудларда қор ёққан?

Ўзбекистоннинг сунъий йўлдошдан кўриниши. Сунъий йўлдош тасвирига кўра, Қорақалпоғистон Республикаси, Хоразм ва Бухоро вилояти, Навоий...
5-12-2022, 21:37

Инсон ҳуқуқлари соҳасидаги таълим глобал форуми: Самарқанд ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга айланмоқда

Азим ва кўҳна Самарқанд яна жаҳон тамаддунининг илғор ва замонавий марказларидан бирига – оламшумул ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга...