Видео: Ўзбек ТВсида ҳокимлар қимматбаҳо машиналари учун танқид қилинди

Видео: Ўзбек ТВсида ҳокимлар қимматбаҳо машиналари учун танқид қилинди
“Ўзбекистон” телеканалида ҳокимлар танқид қилинди. Ҳудудлар ва туман раҳбарлари ҳашамат учун танқид сотига олинди.

“Муносабат” кўрсатувининг навбатдаги сонида туман депутати ҳокимларни қимматбаҳо автомашиналар учун жазолаш кераклигини айтган. Депутат тадбиркорлар оддий хато учун жазоланишини, лекин ҳокимлар доим кечириб келинаётганини айтди.

“Ҳокимлар 600-700 млн сўмга машина сотиб олгандан кўра, аҳолига газ ва электр берсин. Бундай қиммат машина олиб халқнинг ғазабини ошириш нимага керак? Бюджет пулларини керакли нарсаларга ишлатиш керак”, – дейди депутат.

Эслатиб ўтамиз, аввалроқ кўплаб ҳокимлар қимматбаҳо хизмат машиналари харид қилган эди. Кейинчалик ушбу харидлар коррупцияга қарши курашиш агентлиги томонидан ҳам танқид қилинган эди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. дехкон 1 декабр 2020 18:59
    мана бугун шахрисабздан тошкентга от марафони старт олди зур иш от ишкивозларига. Мирзаевни резина этиги эса хар доим узи билан яшанг.
  2. Узбек 1 декабр 2020 18:32
    Gap yōq xaq gap. Xokim nimani qoyillatganiga katta oylik va qimmatbaho mashinalar? Xammasini pastdagi qōpol qilib aytganda qora xalq qilayaptiku. Eshshakday ishlaganga 1 million xonada ōtirvolib baqir chaqir qiganga 10 million.
  3. дехкон 1 декабр 2020 18:09
    ана шунга оёги ердан узиладиди мошина комфорт салонидан лойга совукка умуман халк олдига тушиш хар кандай одамга малол келиши аник бу оддий психология.шундан кейин хоким бовалар жойлардаги асл холатдан бехабар колади камига ортикча ташвиш булмаслиги сукиш эшитмаслик учун кул остидагилар алдайди хаммаёк ОК деб. мен халкпарвар фидойи ИНСОН хоким бовалар йук демокчимасман. масалан Зоир Мирзаев ута маданиятли халкпарвар хоким масала булган жойни уз кузи бн бориб куришини хурмат киламан у кишини замлари алдаса уялиб колган холлари куп буляпти кашкадарёликлар айтсин.
  4. Бос 1 декабр 2020 17:48
    Танкид булгани яхши!!!
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Тадбиркорни сўккан ҳокимга чора кўрилди

Тадбиркорга сўкиниб, уни ҳақорат қилган Янги Наманган тумани ҳокими Жобир Абдуллаевга ҳайфсан берилиб, уч ой муддатга барча турдаги...
5-12-2022, 21:42

Тошкент вилоятининг тоғли ҳудудида оғир аҳволда қолган фуқаролар қутқарилди

Шу йилнинг 4 декабрь куни 3 фуқаро Хўжакент қишлоғи ҳудудида жойлашган тоғларга чиқиш мақсадида Тошкент вилоятининг Бўстонлиқ туманига...
5-12-2022, 21:40

Қашқадарёда сабзавот ортилган «Зил» юк машинаси ағдарилиб кетди

Косон туманидан Самарқанд вилоятига қараб ҳаракатланиб бораётган «Зил-53» юк автомашина ҳайдовчиси ноқулай об-ҳаво таъсирида бошқарувни...
5-12-2022, 21:38

Қайси ҳудудларда қор ёққан?

Ўзбекистоннинг сунъий йўлдошдан кўриниши. Сунъий йўлдош тасвирига кўра, Қорақалпоғистон Республикаси, Хоразм ва Бухоро вилояти, Навоий...
5-12-2022, 21:37

Инсон ҳуқуқлари соҳасидаги таълим глобал форуми: Самарқанд ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга айланмоқда

Азим ва кўҳна Самарқанд яна жаҳон тамаддунининг илғор ва замонавий марказларидан бирига – оламшумул ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга...