«UzAuto Motors» иши судда қайта кўриб чиқиладиган бўлди

«UzAuto Motors» иши судда қайта кўриб чиқиладиган бўлди
«UzAuto Motors» иши судда қайта кўриб чиқиладиган бўлди. Бу ҳақда EVERYDAY.UZ мухбири хабар қилди.

Мухбирнинг депутат Расул Кушербаев томонидан берилган маълумотга таяниб хабар беришича, Монополияга қарши курашиш қўмитаси аввалги суд қарорига аппеляция берган ва Тошкент шаҳар маъмурий суди буни қабул қилган.

Шунга кўра, суд шу йил 11 декабрь куни «UzAuto Motors» ишини қайта кўриб чиқадиган бўлди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Исмингиз 6 декабр 2020 12:40
    Ассалому Алайкум. Суд конунда нима килиниши керак булса ушани килади. АВТОМОТОРС РАСУЛ КУШЕРБАЕВНИ СУДГА БЕРИШИ ШАРТ,чунки у ТУХМАТЧИ БУЛСА КЕРАК? (АСТАГФУРУЛЛОХ) яъни кушербаев узавтомоторс "УЗ ХАРАКАТЛАРИ ЁКИ УЗ ХАРАЖАТЛАРИ сабаб судда ютиб чикди деяпди.бу ОШКОРА ТУХМАТ, ЭРКАКДА ОР НОМУС БУЛАДИ ЭРКАК АСОССИ3 ГАПИРМАЙДИ ГАПИРДИМИ АСОСЛАБ ХАМ БЕРСИН УЗАВТОМОТОРС КИМГА КАЧОН КАЕРДА КАНЧА ХАРАЖАТ КИЛГАН?
  2. Ахмат 6 декабр 2020 11:23
    Карга карганинг кузини чукимайди. Узбек халк маколи. Тушинган тушинади.
  3. Дилшод 5 декабр 2020 02:59
    Яна судяга маза чойхона буеги
  4. Ахмет 4 декабр 2020 20:49
    Расул ака эхтиёт болинг,монополчилардан хар нарса кутса болади?
  5. кимсан 4 декабр 2020 19:51
    Колган депутатлар куркок ёки улик
  6. Кимсан. 4 декабр 2020 19:17
    Илхомжон тугри айтасиз мана кимни сайлаганимиз маьлум булди.юрист эмасманку сайловчилар ишламаётган депутатларни кайта сайлаши мумкин деб укиган эдим.Агар конунан тугри булса депутатларимизга эслатиш керак.Айримлари чикиб факат ковун тушуради.Коммунал туловни табааалаштириш керак дейдими.хар бир туманга бассейн куриш керак дейдиси 5600 сум етади дейди.Кунимиз ковунчиларга колган
  7. САВОЛЛАР 4 декабр 2020 17:39
    Томирига биттада тушадиган килиб уриш керак беморлигини билиб бошкаларга касаллигини юктирмайдиган булиб даволансин.Астофириллох астофриллох астофриллох.
  8. ИЛХОМЖОН 4 декабр 2020 16:41
    Нимага факат Кушербаев харакат килади,бошка депутатларди ваколати йукми хеч булмаса Расул огани ёнида туриб беришсин.Манимча депутат буган билан ДУХ булмаса кийин шекиллида.
  9. Комилжон Каландаров,адвокат 4 декабр 2020 16:21
    Хукуматнинг кайсидир хужалик юритиш субьектларига имтиез бериши махфийлик грифи билан никобланиши мансабни суиистеьмол килиш деб бахоланиши ва парламент томонидан тузиладиган комиссия томонидан бу холат текширилиши лозим.
  10. Мухриддин 4 декабр 2020 13:40
    Foydasi yoq umid qilmanglar baribir xalq xolaydigan adolatli qaror qabul qilinmaydi 99.99% aniq.
  11. Кимсан. 4 декабр 2020 12:10
    Суд яширин карорни эмас халк талабини хисобга олиб халкни карокчилардан химоя килади деб умид киламан
  12. Узбек 4 декабр 2020 11:14
    Xech narsa ōzgarmaydi
  13. Sardor 4 декабр 2020 11:03
    Ofarin bularkanu. Rasul aka omad tilemiz!
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Жамият » «UzAuto Motors» иши судда қайта кўриб чиқиладиган бўлди