Туркияда журналист Абдукарим Мирзаев ушланди

Туркияда журналист Абдукарим Мирзаев ушланди
Туркияда журналист Абдукарим Мирзаев ушланди. Бу ҳақда ОАВда хабарлар тарқалди.

Мирзаев Туркияда магистратурада ўқиётган эди. Журналист 11 декабрь куни тунда ушланди.

Мирзаевни унинг уйидан 4 нафар ҳарбий формадаги эркаклар олиб кетган. Улар журналистнинг уйида тинтув ишларини олиб борган, лекин ҳеч нарса топа олмаган. Журналистнинг адвокатининг айтишича, номаълум шахслар Мирзаевнинг номига олинган телефон рақамидан қидирувда бўлган шахслар билан суҳбатлашган. Суриштирув давомида Мирзаевнинг ушбу ишга алоқаси йўқлиги маълум бўлди ва уни ҳуқуқ тартибот органлари депорт қилиб юбормоқчи. Мирзаевнинг адвокати депортацияни бекор қилишни режалаштиряпти.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Жаббор 19 декабр 2020 20:12
    Абдукарим Мирзаев оллохим узи сизи кулласин.
    Яхши ва хикматли маърузалари зур.
  2. Зиёда 19 декабр 2020 18:14
    Бугун ОАВда у́киб жуда хафа бу́лдим.Хакпарвар,элпарвар журналистларни ку́раолмайдиганлар хам жуда ку́п.Аллох шунака ичикораларнинг жазосини берсин,Абдукарим Мирзаевга ОЗОДЛИК!!!
  3. САВОЛЛАР 19 декабр 2020 17:38
    Иншооллох куйиб юборгани рост булсин Оллох ишингизни енгил килсин.
  4. Узбек 19 декабр 2020 13:20
    Абдукарим Мирзаев ха акахон қайси бир маддохнинг думини қатиқ босиб олган бўлсанигиз керак. Рахмат сиздай инсонларга. Агар сиздай инсонлар бўлмаса бу маддохлар куп ишлар қилишади. Улар ОЛЛОХдан қўрқмайди. Инсонни пул давлат билан ўлчашади. Сизга ўхшаган инсонлар буларнинг думини босиб бошига мушт билан тушуриб турмасаларинг улар ўзларидан кетиб қолишади. Яна бир бор сизга ва сизга ухшаган ва сизларга кўмак берадиган инсонларга.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

“ Самарқанд давлат университети талабаларига дарс ўтганимдан сўнг инглиз тилини билиш даражаси сезиларли даражада ўсди...”

Бу - Осиё чет тили ўқитувчилари уюшмаси президенти, Самарқанд давлат университети инглиз тили кафедраси мудири, профессор Равиндер...
27-01-2023, 22:05

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди 26 январдан бошлаб “Фарғона – Қувасой –...