Соҳибқирон Амир Темур сиймосига бағишланган илк видео ўйин яратилди

Соҳибқирон Амир Темур сиймосига бағишланган илк видео ўйин яратилди
Мангу Саркарда – Соҳибқирон Амир Темур сиймосига бағишланган илк видео ўйин. Ўйин UIC Games томонидан яратилди. Қизиқарли тарихий сюжет, деталларигача аниқликда ишлаб чиқилган муҳит, реалликка асосланган мозийни ўзида жамлаган рақамли технологиялар маҳсулоти – Мангу Саркарда ўзида жамлаган сифатлар. Ўйинда тўғридан-тўғри Амир Темур образидан фойдаланилмайди, балки унинг ишончли кишиси тимсолида воқеалар ёритилади.

Мангу Саркарда:

1.“Мангу Саркарда” ўйин саноатида энг ишончлиларидан бўлган Unreal Engine механизми асосида ишлаб чиқилган.

2.Ўйинни 29 кишилик жамоа 1 йил давомида яратган.

3.Ўйиннинг ААА ўлчами унинг қамров даражаси қанчалик улканлигини англатади.

4.“Мангу Саркарда” стратегик ўйинлар турига киради. Воқеалар ривожи тарихий ҳақиқат асосида, XIV асрда рўй беради.

5.Ўйин маданий-маърифий характерга эга.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Хак 23 декабр 2020 02:52
    Буйук сиймомизни уйин килмайлик
  2. Узбек 20 декабр 2020 14:20
    Тарихни яхши ўрганамиз -ми шунда ??????????
    1. САВОЛЛАР 22 декабр 2020 12:53
      Узбек,
      Болаларнинг миясини чалгитамиз
  3. Bahodir 20 декабр 2020 05:11
    O'yinini qande tosak bo'ladi
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Тадбиркорни сўккан ҳокимга чора кўрилди

Тадбиркорга сўкиниб, уни ҳақорат қилган Янги Наманган тумани ҳокими Жобир Абдуллаевга ҳайфсан берилиб, уч ой муддатга барча турдаги...
5-12-2022, 21:42

Тошкент вилоятининг тоғли ҳудудида оғир аҳволда қолган фуқаролар қутқарилди

Шу йилнинг 4 декабрь куни 3 фуқаро Хўжакент қишлоғи ҳудудида жойлашган тоғларга чиқиш мақсадида Тошкент вилоятининг Бўстонлиқ туманига...
5-12-2022, 21:40

Қашқадарёда сабзавот ортилган «Зил» юк машинаси ағдарилиб кетди

Косон туманидан Самарқанд вилоятига қараб ҳаракатланиб бораётган «Зил-53» юк автомашина ҳайдовчиси ноқулай об-ҳаво таъсирида бошқарувни...
5-12-2022, 21:38

Қайси ҳудудларда қор ёққан?

Ўзбекистоннинг сунъий йўлдошдан кўриниши. Сунъий йўлдош тасвирига кўра, Қорақалпоғистон Республикаси, Хоразм ва Бухоро вилояти, Навоий...
5-12-2022, 21:37

Инсон ҳуқуқлари соҳасидаги таълим глобал форуми: Самарқанд ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга айланмоқда

Азим ва кўҳна Самарқанд яна жаҳон тамаддунининг илғор ва замонавий марказларидан бирига – оламшумул ташаббуслар рўёбга чиқадиган майдонга...