Наманганда яқинда қурилган кўприк қулаб тушди

Наманганда яқинда қурилган кўприк қулаб тушди
Ижтимоий тармоқларда қулаб тушган кўприк сурати тарқалди. Таъкидланишича, сурат гувоҳлар томонидан тасвирга олинган.

Маълум бўлишича, суратдаги кўприк Наманган шаҳрида қурилган бўлган. Кўприк фуқароларнинг канал устидан ўтиб, тарихий объект «Ун бир Ахмад»га ўтиш учун қурилган.

Кўприк қуриб бўлингач вилоят ҳокимининг шахсан ўзи у билан танишган эди. Лекин орадан 1-2 ўтиб кўприк ўртасидан бўлиниб кетган. Вилоят ҳокимлиги ҳозирча вазиятга изоҳ бермади.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Mer 9 январ 2021 10:17
    Чиройли чиксин кандай курди экан деб хамма хайрон колсин дегандирда. Физика каерда колди, хамма хайрон колди узи. Текширишни нима кераги бор куриниб турибди расмни узи етарли.Совукда метални узгариши, сварка метални кандай синучан (мурт) килиши, яна айнан огирлик марказида.
    1. ким 11 январ 2021 13:41
      Mer,
      Туппа тугри курилиш сохасида маьлумоти йук одам хам курилишга бошлик натижп биз кургандек
  2. Ман 9 январ 2021 00:03
    Руслар денгизга куприк солишди.Уларда келажак учун стратегия бор.бизда эса хамма сохада ахвол аянчли.Олимлар хеч ким.оддий отарчи ундан яхши яшайди.Айтингчи туманингизда нечта профессор ёки академиклар бор.Санай олмайсиз демак барчасига хаммамиз айбдормиз.Туйга кимни айтмокчисиз.кистир кистир борми.!!!!
  3. дехкон 8 январ 2021 22:58
    эх эртакчилар чемпионати утказилса аник булар кун.уз даги эртаги билан голиб булади. мунча равон ва уялмай алдашни шайтон хам эплолмайди кун.уз мухбири аник сокка килганга ухшайди. хуп курилган фалон этаж уйларни зилзилабардошлигига ким кандай кафолат беролади.
  4. дехкон 8 январ 2021 22:33
    буни лойхалаган ва курган паразитлар сопромат укимагани аник. мана жиззахдаям вилоят хокимини кизи 20ноябрдан 20 декабргача (кахратон совукда) шахар кучаларига гул экиб 2млрд ни канкиллатди бу куприк хам ками шунчага нархлангандиров. эй хуллас халкни уволи урсин букиб ёрилиб харом улларинг
  5. Акмал 8 январ 2021 20:24
    Хурматли еverday.uz.Илтимос вазиятни яхшилаб урганиб,кейин сайтга жойлаштиринглар.Одамлар нотугри хулоса чикаряпти.
    1. ким 11 январ 2021 13:44
      Акмал,
      Нима хаммасини яширавериб шу ерга келдикку.яна каерга борамиз
  6. Сардор 8 январ 2021 20:22
    Лакка балик куприк уртасидан осилган бу еда курувчи жиянни хеч айби йук
  7. САВОЛЛАР 8 январ 2021 19:41
    Давлатни хам белини синдараётганлар хам шулар беш кулингни тик бирдан хамма жойни ботирдиларинг..... афсус минг афсус хуроз кичкирса саловат айт эшшак ханграса ..... айт дейилган.
  8. Шод 8 январ 2021 18:48
    Мода пиар буп колдику кулап тушиш
  9. Mer 8 январ 2021 17:50
    Назир. Тугри айдингиз булар согмас. Уят. бутун Узбекистонга
  10. Zafar Djurayev 8 январ 2021 17:13
    Baliqlar ham aybdor emas
  11. Бобо 8 январ 2021 17:06
    Курилишни сифатига ким жавоб беради.
  12. Назир 8 январ 2021 17:06
    Булар согмас
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Қаҳрамонлик йўли...

Ўзбекистон Қаҳрамони, “Меҳнат шуҳрати” ордени соҳиби, 2017 йилда ББС талқинида “Дунёнинг 100 аёли” рўйхатига киритилган илк ўзбек аёли...
1-10-2022, 21:55

“Сиз муаллимингизни табрикладингизми?”

Самарқанд давлат университети олимлари Ўқитувчи ва мураббийлар байрамини ўзгача, кўтаринки руҳда кутиб олмоқда. Профессор-ўқитувчилар...
1-10-2022, 21:25

Депутатлар талаба ёшлар билан очиқ мулоқотда бўлди

O`zLiDeP Самарқанд вилоят Кенгаши ҳамда Олий Мажлис Қонунчилик палатаси депутатлари билан ҳамкорликда Муҳаммад Ал-Хоразмий номидаги...