«Россияликларга иш жойи керак» – Жириновсий мигрантларнинг Россияга киришини чеклаш таклифини билдирди

24-05-2020, 05:01
Жаҳон
«Россияликларга иш жойи керак» – Жириновсий мигрантларнинг Россияга киришини чеклаш таклифини билдирди
ЛДПР раҳбари Владимир Жириновский Россияга мигрантлар оқимини чеклаш бўйича таклиф билдирди.

“Коронавирус сабаб кўплаб меҳнат муҳожирлари уйларига кетди. Энди уларнинг Россияга келишини чеклаш керак. Ҳозир бизда шундоқ ҳам ишсизлар сони кўпайиши мумкин. Иш ўринлари аввало россияликларга керак”, – деб ёзади Жириновский ўзининг телеграм каналида.

Сёсий партия раҳбари шунингдек, Ўрта Осиё мамлакатларига Россия қандай ёрдам бериши мумкинлиги ҳақида ҳам ёзган.

“Ўрта Осиёга биз у ерда яхши етиштириладиган мева-сабзовотлар, резаворлар ва бошқа маҳсулотларни кўпроқ буюртма бериш орқали ёрдам беришимиз мумкин. Улар уйларида ишласин, ортиғи билан ишлаб чиқаришсин, биз эса улардан сотиб оламиз. Балким олдиндан тўлов қилиб ҳам қўярмиз”, – дея таъкидлади Жириновский.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Hazrat0568 24 май 2020 05:24
Балким бу тугри йулдир.Юртимиздан кетаётган мигрантлар уша ёкда килаётган ишларини ундан бирини шу ерда килишса эххее канча узгаришлар булиб кетади.
Muslim 24 май 2020 12:32
Bu kishi u'ta millatparast. Mehnat muxojirlariga qarshi ku'plab chiqishlar qilgan.
Lekin ba'zi U'zbek amaldorlari, uni Toshkentga chaqirib ku'kka ku'tarishgan.
Человек 24 май 2020 13:37
Не пойму узбекский народ
Farrux Hamidov 24 май 2020 13:42
Тўғри гапни айтипти, ҳақиқатдан ҳам бизда етиштирилаётган маҳсулотларни асосан Расия импорт қилади шунинг учун, етиштираётган маҳсулотлани сифат ва сон даражасини кўтариб экспортбоб маҳсулотлани кўпайтирсак иш ўрни ҳам кўпаяди.
Адхамжон 24 май 2020 14:08
Яхши фикир
Asqarov 24 май 2020 15:06
Жудаям зор ойлабти тогриси олдинлари дехончли килган одам бой боларди сабаб экспорт килиш муаммо болмаган
Тугри фикр.
Обид Собиров 24 май 2020 20:04
Туппа тугри фикр билдирибди. Хамма уз уйида Ватанида булгани минг мартта яхши. Аёллар куча кезмайди, болалар отадан тарбия куради. Энг мухими Ватанимиз ривод топади, колаверса иктисодимиз усади.
Реалист 24 май 2020 20:24
Нима Ўзбекистонда хаммани гектарлаб ери борми?Ким шунча ишсизга ер бериб қўяркан?Хукуматимиздан бундай сахийликни кутиш бу
фантастика,ундан кўра қармоқни сувга ташлаб тилла балиқни тутиш реалроқ.
Мурадулло 24 май 2020 21:38
Бу таклифни Жириновский бермаса хам, вазият шуни такоза килмокда. Россия иқтисодиётида асосий ўрин эгаллаган нефть ва газ соҳаси инқирозда. Илгари унча мунча касбларни писанда қилманган Руслар, қоринини тўйдириш учун кўчани тозалашга ҳам рози бўлди.
O`ZBEK 25 май 2020 10:46
Аслини олганда Жириновский узи ким ??? Унинг айтган гаплари РОССИЯга канчалик таъсир утказа олади???. у РОССИЯда шу пайтгача нимани узгартирди???. Кискаси унин узи бир пул кугирчок. Гаплари эса айган сузлари, "Бизлар миш Урта Осиё Давлатларидан махсулотни сотиб оламиз, керак булса олдиндан пулини тулаймиз" хаммаси сабсата бу бир маскарабозлик" РОССИЯ халки узи ишлашни ёктирмайдилар шу сабабли доимо ёрдамчи арзон ишчи кучига мухтож булади.
Бахадир Ашуров 25 май 2020 21:17
Дехкон хеч качон тугридан тугри уз махсулотини Россияга сотиб юбора олмайди, аникроги унга хеч ким йул куймайди, булар хаммаси монополияга айланади, бундан яна амалдорлар фойда куради, коки бахога мажбурлаб сотиб олади ва узлари экспортни амалга оширади. Хуллас оддий халкка осон булмайди. Унинг устига узбек халки сезонда даромад килиши мумкин кегинчи?
хасан исманов 25 май 2020 21:28
Жириновский россия учун жавоб беролмайди

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Ўзбекистонда ҳозирда даволанаётган беморлар ҳақида батафсил маълумот берилди

Ўзбекистонда ҳозирда коронавирусдан даволанаётган беморлар ҳақида батафсил маълумот берилди. Бу бўйича маълумотни...
Бугун, 15:26

Сайёр қабулда тадбиркорларга жойида 3 млрд сўм ундириб берилди

Президент Халқ қабулхоналари томонидан вазирлик ва марказий идоралар, ҳудудий секторлар, суд органлари раҳбарларини...
Бугун, 15:04

Самарқандда дунёга келган икки бошли чақалоқ вафот этди

Самарқандда дунёга келган икки бошли чақалоқ вафот этди. Бу ҳақда ССВ хабар қилди. Аввалроқ шу йил 27 июнь куни...
Бугун, 14:53

Ўзбекистонда доллар ва евро курси кўтарилди

Ўзбекистонда доллар ва евро курси кўтарилди. Бу ҳақда МБ маълум қилди. Эртага, 7 июлдан кучга кирадиган расмий курсга...
Бугун, 11:17

Бухорода автомашинада маст ҳолда ухлаб қолган аёлни ким тунаб кетгани маълум бўлди

Бухорода автомашинада маст ҳолда ухлаб қолган аёлни ким тунаб кетгани маълум бўлди. Бу ҳақда Дарё хабар қилди. Маълум...
Бугун, 10:56
/ Муҳокамалар +1