Имомали Раҳмон президентликка номзодлар қаторидан жой олди

Имомали Раҳмон президентликка номзодлар қаторидан жой олди
Тожикистоннинг амалдаги президенти Имомали Раҳмон шу йил 11 октсбрь куни бўлиб ўтадиган президентлик сайловига ўз номзодини қўйди.

Маълум бўлишича, унинг номзодини Тожикистон мустақил касаба уюшмалари федерацияси илгари сурган.

Шундай қилиб бугунги кунга келиб Тожикистонда мустақил касаба уюшмалари федерацияси ва мамлакатда мавжуд 7 та партиянинг 4 таси ўз номзодларини кўрсатган. Сентябрь ойи бошида яна иккита партия номзодларини илгари суради.

Ўхшаш янгиликлар

  1. РобарУзнец 28 август 2020 12:13
    Ўйлайманки сайлов худди биздагидек «шаффоф» ва «одилона» хеч қандай кўзбўямачилииксиз ўтади ва Рахмон 99% овоз билан ютади.
  2. Эркак 28 август 2020 09:23
    Бу авторитар президентлар лавозимга улганича колиб отасидан колган мерос деб биладими еки давлат конституциясини бузиб, конунларни оек ости килиб, атрофидагилар хам коррупция боткогига ботиб, ишдан кетсам хаммасини камалишидан ва ортирган бойликларидан айрилишдан куркиб тиш тирноги билан тармашиб барча рост ва елгонларни ишлатиб халкини колок ва кашшок давлатлар каторидан булишига гирифтор этади.
  3. Н1 28 август 2020 09:16
    Натижа олдиндан хаммага маьлум.Сайловга шунча вакт маблаг бефойда сарфлангани колади холос.
  4. Бас Э 27 август 2020 11:35
    Умрбод бўлса майли, бола-чақасига топшириб кетишмаса бўлдииииии....
  5. Абдулло 27 август 2020 10:09
    Тожикистон б.н узбекистонда призидент улгунича умурбод булади.
  6. ИЛХОМЖОН 27 август 2020 07:23
    Сайлов деб аталадиган спектакль!
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

“ Самарқанд давлат университети талабаларига дарс ўтганимдан сўнг инглиз тилини билиш даражаси сезиларли даражада ўсди...”

Бу - Осиё чет тили ўқитувчилари уюшмаси президенти, Самарқанд давлат университети инглиз тили кафедраси мудири, профессор Равиндер...
27-01-2023, 22:05

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди

Пандемия сабаб тўхтаган Фарғона–Қирғизистон йўналишидаги микроавтобус қатнови қайта тикланди 26 январдан бошлаб “Фарғона – Қувасой –...