Россиялик рэперга ғолибнинг автомашинасини Ўзбекистонга олиб келиш қанчага тушиши маълум бўлди

Россиялик рэперга ғолибнинг автомашинасини Ўзбекистонга олиб келиш қанчага тушиши маълум бўлди
Россиялик рэпернинг танловида ўзбекистонлик йигит ғолиб бўлди. Конкурс инстаграмда ташкил этилди.

Кейинчалик Ўзбекистонда импорт автомобиллари учун қўйилган божхона тўловлари рэперни ҳайратда қолдирди. Шундан сўнг Моргенштерн ушбу масалани ҳал қилиш учун ёрдам сўраб мурожаат қилди. Бунга жавобан рэпер катта байрам билан Ўзбекистонга келишга ваъда берди.

Tez News нашри «Мерина»ни Ўзбекистонга олиб келиш қанчага тушишини ҳисоблаб чиқди. Унга кўра, божхона тўловлари 363 млн сўмни ташкил этади. Ушбу суммага утилизация ҳаражати ҳам киради.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Нотаниш 15 ноябр 2020 04:03
    Уша машинани Россияда сотиб пулини жунат у болага реппер,сенга енгиллик булади,бизда ажабтовур растоможкамиз бор ,
  2. нодирбек 26 октябр 2020 17:19
    чесесчур киматда растамошка 36 миннга ухуу репер аник жини буганбуни эштиб
  3. Akbarali 20 октябр 2020 20:41
    Bu soliq Muaffo osmon solig`i deyiladi. UzAMning eng qimmat avtomobil narxidan ham qimmartoq Musaffo osmon solig`i
  4. Сурхон 20 октябр 2020 18:34
    Россияда.яанги.мошин.беради.войдод.пул.топиб.акл.томаган.репер.узбекистонда.кам.таминланган.оилага.уй.олберсанг.савоб.булади.репер.
  5. Азизбек 20 октябр 2020 18:00
    Мана булмасам монополия сизларга демократик давлатда...
  6. Кимсан 20 октябр 2020 17:13
    Автомашинага божни бекор килса маторис аравасини хеч ким олмайди.чунки евростандартга жавоб бермайди.бу корхона узбекни пешонасидаги шури булди.
  7. ИЛХОМЖОН 20 октябр 2020 16:48
    Пулига олалмагани етмагандек,бепулиниям ололмасая.Конунларимизга гап йукда.
  8. Байрам Ходжейли 20 октябр 2020 13:27
    Охоооо
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Конституциявий ислоҳотлардан пировард мақсад – инсон ҳуқуқлари ва манфаатларини сўзсиз таъминлашдир

“Шўртан газ кимё мажмуаси” масъулияти чекланган жамиятида ташкил этилган йиғилишда бугуннинг энг долзарб мавзуси бўлган янги конституцион...
Кеча, 13:57

Самарқанд давлат университети илмий обсерваториясида қандай илмий тадқиқотлар олиб борилмоқда?...

Коинот, юлдузлар ҳамиша инсонларни ўзига қизиқтириб келган. Биз осмонга қараймиз ва осмондаги юлдузлар коинот бўйлаб тарқалиб кетганини...
5-07-2022, 23:54

Бадминтончилар тайёрлашнинг дастлабки босқичида нималарга эътибор бериш керак?

Бадминтон ХIХ асрнинг 70 йилларида Англияда расм бўлиб, ўйин қоидалари ишлаб чиқилгач, Европанинг бошқа мамлакатларига ҳам ёйилган. 1934...
5-07-2022, 23:50

Балиқларни сунъий шароитда қандай кўпайтириш мумкин?

Жаҳонда аҳолини озиқ-овқат билан таъминлаш муаммосини ҳал қилишда уларда қўшимча балиқчилик функциясини яратиш ички сув ресурсларидан...
5-07-2022, 14:30

Пропан-бутандан қандай фойдали элементлар олиш мумкин?

Бугунги кунда нефть ва газ муҳим кимёвий хомашё бўлиб, ҳозирги замон саноати ва энергетикасининг барча тармоқларида нефть ва газ...
5-07-2022, 06:00
Ўзбекистон янгиликлари » Жаҳон » Россиялик рэперга ғолибнинг автомашинасини Ўзбекистонга олиб келиш қанчага тушиши маълум бўлди