ОАВда Меланья Трамп ажрашмоқчи экани ҳақида хабарлар тарқалди

ОАВда  Меланья Трамп ажрашмоқчи экани ҳақида хабарлар тарқалди
ОАВда Меланья Трамп ажрашмоқчи экани ҳақида хабарлар тарқалди. Бу ҳақда ТАСС The Mail on Sunday маълумотига таяниб хабар қилди.

Маълум бўлишича, Меланья Трамп Дональд Трамп билан ажрашмоқчи. Бу ҳақдаги қарор Дональд Трампнинг президентлик сайловларидаги мағлубиятидан сўнг қабул қилинган. Манбаларнинг ёзишича, уларнинг ўртасидаги муносабат аллақачон бзуилиб бўлган. Лекин Меланья Дональд Трампнинг президент бўлиб фаолият юритаётган вақтида ажрашишга ариза бермаган. Чунки агарда у шундай қилгудек бўлса Дональд уни жазолаши мумкин бўлган. Энди амалдаги президент Дональд Оқуйдан кетгандан сўнг Меланья у билан ажрашиши маълум қилинди. Улар ўртадаги мол-мулкни ҳам бўлишиб олишгани айтилмоқда.

Маълумот ўрнида, Меланья Трамп 1970 йили Словениянинг Ново-Место шаҳрида туғилган. У Дональд Трамп билан 1999 йилда танишиб қолган. 2006 йилда уларнинг фарзанди Бэррон дунёга келган. Эслатиб ўтамиз, Жо Байден АҚШ президентлигига сайловда тўпланиши керак бўлган 270 овознинг 273 тасини олган ва шу тариқа у сайловда ғолиб чиқди.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Кимсан 11 ноябр 2020 20:35
    Чол керак булмай колган
  2. Озор 10 ноябр 2020 23:56
    Ит- вафо,хотин-жафо деб бекорга айтишмаган.
  3. Юля 9 ноябр 2020 22:34
    ISMINGIZ,
    Нодира
  4. Асрор 9 ноябр 2020 20:18
    Иш хақини оширгунча нарх нваони оширмасликни ўйлашса яхши бўларди
  5. ISMINGIZ 9 ноябр 2020 13:08
    ZO'R YANGILIK !!! MANI ISH HAQIM ENDI 2 BARAVAR OSHADI .
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Қаҳрамонлик йўли...

Ўзбекистон Қаҳрамони, “Меҳнат шуҳрати” ордени соҳиби, 2017 йилда ББС талқинида “Дунёнинг 100 аёли” рўйхатига киритилган илк ўзбек аёли...
1-10-2022, 21:55

“Сиз муаллимингизни табрикладингизми?”

Самарқанд давлат университети олимлари Ўқитувчи ва мураббийлар байрамини ўзгача, кўтаринки руҳда кутиб олмоқда. Профессор-ўқитувчилар...
1-10-2022, 21:25

Депутатлар талаба ёшлар билан очиқ мулоқотда бўлди

O`zLiDeP Самарқанд вилоят Кенгаши ҳамда Олий Мажлис Қонунчилик палатаси депутатлари билан ҳамкорликда Муҳаммад Ал-Хоразмий номидаги...