Бош прокурор ўринбосари: Андижондаги ҳолатда жиноят йўқ

17-06-2019, 17:35
Сиёсат
Бош прокурор ўринбосари: Андижондаги ҳолатда жиноят йўқ
Бугун, 17 июнь куни Президент Администрацияси ҳузуридаги Ахборот ва оммавий коммуникациялар агентлиги анжуманлар залида Ўзбекистон Бош прокурори ўринбосари Эркин Йўлдошев ва бош прокуратура матбуот хизмати раҳбари Сурайё Раҳмонова иштирокида журналистлар билан очиқ мулоқот бўлиб ўтди.

Kun.uz'нинг хабар беришича, Бош прокурор ўринбосари Эркин Йўлдошев Андижон шаҳрида бир неча аёл бепул коттеж олгани тўғрисида интервью беришга мажбурлангани ҳақида ОАВда эълон қилинган хабарлардаги важлар ўрганиб чиқилганини яна бир бор таъкидлади ва бу иш охиригача ўрганилишини ҳамда ҳуқуқий баҳо берилишини билдирди.

«Аммо бир нарсани таъкидлашим керак – бу ҳолатда жиноят йўқ», деди Йўлдошевнинг сўзини тугатаркан.
ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Ali 17 июн 2019 18:29
Bu aniq edi
Реалист 17 июн 2019 19:23
ТВ да халқни алдаб уй берилди деб кўрсатиш жиноят эмасми?
президентни ўзини ёлғонига
аралаштириб бутун дунёга шарманда қилиш жиноят эмасми?
Энди айбини биронтасига тўнкаб қутулишни йўлини қидиряпти,ишончим комил
бирортасини айбдор қилиб,сувдан қуруқ чиқади
Ўзбекистон Фемидаси кўр,кар ва чўнтаги жуда хам катта,
кўк пулни яхши кўради.
Зафархужа 17 июн 2019 21:47
Демак халкни маймундек уйнатишга бизни конунларимиз кенг йул очиб беради. Уз халкини юртимиздаги барча амалдорлар хозлагандек килиб бищ халкни зак хукукларимизни хохлаганларидек поймол килиши мумкин эканда бу билан? Унда биз халк хам бу циркдаги клоун амалдорлар ва уларни хар томонлама "карга каргани кузини чукимайди" кабили остидан барча жиноятларни умуман ёпиб юбораётган бу прокуратура зодимларига нисбатан кунглимиз тусагандек маймун килиб уларни уйнатишимиз мумкин эканда ёки амалдорга келганда конунни кузи куз кулоги кар узи бурини курган эшшакдек котиб коладида биз оддий халкга нисбатан конун факат бир томонга яъни когимизни ичиш учунгина ишлайди холосми? Бу канака конун ва канака муттахам ва зуравонлик булди энди???.
Азиз 17 июн 2019 22:49
Бости бости бубтда
Муҳаббат 18 июн 2019 12:14
Жаноб прокурор, қонунлар ишламаяпти. Халқ лаънати яхши эмас!

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Видео: Тошкентда ҳайдовчи ЙПХ ходимини автомашинасида уриб юборди

Бугун, 18 октябрь куни Шайхонтоҳур туманидаги Абай ва А. Қодирий кўчалари кесишмасида ЙТҲ содир бўлди. 25 ёшли...
18-10-2019, 14:29

O'zLiDeP: "Миллий Тикланиш" бизга елимдек ёпишиб олган"

Спортда аниқроғи кўпчилик мухлисларга эга футболда нисбатан кучсиз, танилмаган бирор жамоа юлдуз футболчилар жамланган,...