Ҳоким ўринбосари: "Журналист менга таҳдид қилган эди" (ВИДЕО)

16-08-2019, 16:14
Жамият
Ҳоким ўринбосари: "Журналист менга таҳдид қилган эди" (ВИДЕО)
Кеча, 15 август куни сайтимизда "Кун.уз" ходимларига Олмазор туман ҳокими ўринбосари Абдурасул Ваҳабов тажовуз қилгани ҳақида хабар берган эдик.

Бугун пойтахт ҳокимияти томонидан ана шу ўринбосар билан суҳбат уюштирилди. Унда ҳоким ўринбосари вазиятни тўлиқ очиб беришга ҳаракат қилган. Унинг сўзларига кўра "Кун.уз" мухбири ўринбосарга аввал таҳдид қилган. Журналист ундан 6 ой аввал бир ҳудудни ноқонуний йўл билан олиб беришда ёрдам беришни сўраган. Олинган ҳудуднинг ярмини эса журналист тадбикорга сотишини маълум қилган. Бунга эса ўринбосар рад жавобини бергач улар ўртасидаги адоват бошланган. Шундан мана 6 ой ўтиб улар яна учрашишган ва улар ўртасидаги адоват мана шундай кўринишда давом этган.

Қуйида видеолавҳани ҳавола этамиз.

ТЕЛЕГРАМДАГИ КАНАЛИМИЗ: https://t.me/EVERYDAY_uz

Фикрлар:
Дилфуза Ташбаева 16 август 2019 16:24
Ажойиб. Урток хоким уринбосари. Сиз хаксиз. Кун .уз хар бир маьлумоти учун пул олади деб эшитгандик. Энди шантажга утипти. Улар хеч качон холис булмаган дойим бир томонлама еритади. Сизга омад.
Рустам 16 август 2019 16:35
Агар шу зам.хоким шунчалик пок ва инсофли булса, нимага журналистки уша даврда ИИБга топширмагар ахир Уни ииб ходими енида куриклаб юрадику. Агар рост гапираетган булса у виждони тоза инсон, унда мархамат декларация топширсин, билайликчи канчалик у инсофли
abdulaziz shermuxammedov 16 август 2019 16:36
Lofffff

Obbbo. Yoshbolacha baxonaga òxshayabdi.
Озод Сапарбаев 16 август 2019 16:49
Ёлгон гапирдиёв шу бола
Файзулло 16 август 2019 16:53
Нима булганда хам хокими уринбосари узини тута билиши кераксиз эди. Зурвонлик килган кура
Сарвиноз 16 август 2019 16:55
уялингеее кун уз ходимлари соф виждонли исломий инсонлар. Амал мансаб деб виждонниям сотинг. Тошкент шаҳар ҳокими мастер клас ўткани кўриниб турипти
Сирожиддин 16 август 2019 16:55
ХУРОЗ АНЧА ПАСАЙИБ КОПТИ . ДАЛИЛ ИСБОТ ТУРИБДИ НИМА КИЛГАНИНИ ,УШАНДАЯМ ЕЛГОН ГАПИРЯПТИ БУ . АГАР ВИДЁ БОМАГАНДА ТУХМАТ КИЛИБ КАМАТВОРАРДИ БУ . ЙУКОЛСИН БУНАКА ГАПИИРГАН ГАПИНИ ТАН ОМАЙДИГАН МУНОФИКЛАР ! ЙУКОЛСИН ЛИЦЕМЕР ХАРОМИЛАР !
Гайрат Исмонов 16 август 2019 16:57
Тухмат вазиятдан осонрок чикиш йули хамаси ойдек равшанку
Абдуллаев Кудрат 16 август 2019 17:19
Декларация берсин халол ишаётган булса Энди тухмат йулига утишдми кайси йул Билан мошина мол-дунё ортиришяти каерга карасанг таниш билишчилик шуни биламанки одий фукора уша лавозимда ишлаб билмайди
Doniyor 16 август 2019 17:28
Aldavotti
Dilfuza 16 август 2019 17:37
Ойлиги зурга етиб юрган одам.пора бера оладими? Бу тухмат булиб колябди. Бу видео сизга ёрдам эмас, карши ишлатилишини нахотки билмасангиз. Тухмат учун статья борлигини хамма биладику. Инсофли экансиз чиройли тушинтириш, масала буйича жалоб бериш керак эди
Anonymous 16 август 2019 17:37
Agar shu gaplarni isbotlab berolmasa, tuxmat bóyicha jinoiy javobgarlikka tortilishi mumkin, agar ósha jurnalist ariza bersa. Bular shunday quturib ketganki odamlarni shu darajada axmoq qilishmoqchi.
Shukhrat Ergashov 16 август 2019 17:51
Odam birovni qoralash orqali o’zini oqlay olmaydi hech qachon. Ikkinchidan 1 million “podpischigi” borligi uchun qo’rqibsiz, sabab nima qo’rqishizga 10 million podpischigi bo’maydimi?! Nimaga qo’rasiz agar hech qanaqa aybiz bo’masa. Hamma lavozimdagilarga insof va kuch quvvat, O’zbekistonam endi rivojlangan mamlakatlar safiga kirishiga harakat qilishimiz kerak hamamiz. “Bitta qaldirg’och bahordan darak bermaydi” - degan gap bor.
Jasur 16 август 2019 18:14
Bu kun.uz faqat negativ olishi biladi shu hokimlaga ohshab kechayu kunduz ishlasin koramiz keyin asabi qanaqa bolishini ozi vashe bop ketgan shu kun.uz boshqasi
Ayubhon Alimov 16 август 2019 18:24
Нимага бу ходимга маъмурий ё жинои чора курилмайдими.агар шу муштимзўрни урнида Оддий фуқаро булганда эди.жиноий иш очиларди ёки маъмурийга тортиларди ё 15 кунга қамаларди.шохи борми буни.
Сардор 16 август 2019 18:26
Яхшилаб таёрланибсиз эфирга чикмасдан олдин. Лекин мен бу сузларинггизни биронтасига хам ишонмадим. Чунки укимишли инсон маданиятли ва огир босик булиш керак ва хар кандай масалани конун буйича хал килиш керак. Сиз расман одамга хужум килябсиз, сиздака одамларни ишга олаётганда рухий холатинггиз буйича справка сурашмадиларми? Ёки таниш билиш Танки оркали кирганмисиз бу ишга.!?
Avazbek Qurbonov 16 август 2019 18:33
Нима булганда хам хоким уринбосар бундай йул тутмаслиги керак Эди. Хоким уринбосар олий маьлумотли инсонку
HOSHIMJON 16 август 2019 18:48
ENDI OSHIRIB YUBORDIZ ZAM hikimbibo sal insof bilan gapiring. Uyat
Тахлил 16 август 2019 19:03
Шунча масала боракан, лекин битта булса хам исбот борми ? Нима булганда хам хокимият вакили узини бунака тутиши керак эмасиди, хаётда "дипломатия" деган суз бор, узини тутиб тураолмаган инсон, психикасини назорат килаолмайдиган инсон хокимият вакили булиши, билмадим ... !!!
Галтакбек 16 август 2019 19:03
Битта КЕЧИРИМ буни хакки...хокимиятку у
Тахлил 16 август 2019 19:04
Ёзилмаябди
Умиджон 16 август 2019 19:05
Уятэээ хамма курдику
Жони 16 август 2019 19:07
Кундуз бобо эртаклари
Гражданин 16 август 2019 19:17
Сувдан курук чикмокчи. Шахсан ман шуни гапига ишонмадим
Мурод 16 август 2019 19:19
Ўйнашмагин арбоб билан арбоб урар хар боб билан
Mansurbek 16 август 2019 19:21
Ishni chigallashtirib o’rtadan chiqmoqchi! Hoynaxoy kecha “ okaxoni “ o’rgatgan bo’lsa kerak!
Ms Gold 16 август 2019 19:31
Испот булмаса бунака гапни чузиш керак эмас ишдан кетмай деб алдаяпти
Одам 16 август 2019 19:40
Лагман осивотти
Ғанишер 16 август 2019 19:52
Кечирасизлару, кимни оқ кимни қора қилиш фикридан йироқдаман, замон зайлими билмадим, охирши пайтлада қаёққа қараб кетаяпмиз ўзи, "оллоҳни назари тушмаса эшак бозорига даллол бўлолмисан" дган гап бежизгамас, раҳбар бўлиш осонмас, ўу тариқа раҳбарларга тош отилаверса келажак бизга яна нималарни "совға" қиларкина....

Хурматлиии админ, берилаётган фикрларни қанақа бўлсаям адолатли жойланг сайтга, касбингизга содиқ қолиб "қирқиб" ташамасдан....
Аьзамжон Пулатов 16 август 2019 20:02
Ишсиз оддий фукора
Зохид 16 август 2019 21:06
Оеги Ердан узилган деб шуни айтса керак.
Капитан Немо 16 август 2019 21:20
Куйсангай бирад
Каримова Нодира 16 август 2019 21:43
Мен Кун Уз мухбири бундай к,илганига ишонмайман чунки Кун Уз Гиждувондаги муалимма аёлни улимини холисона ёритишган.
Holis fikr 16 август 2019 21:46
Aldar ko'sa, halq sano'ylaganchalik ahmoq emas.
Мухаммадравшан 16 август 2019 22:00
Мен бу гапларга тугриси ишонмадим,келтирилган важлар тугри булса конун бор,конуний хал килса булади,хайронман бундай амалдорлар керакми давлатга,нега багридан кечилмайди,оддий халкга ухшаб яшаб курсин,килган хатоларидан авфсуслансин,халк ишончи давлат амалдорларига нисбатан йуколиб бормокда еддан чикармаслик керак хар бир нарсани бошланиши ва охири булади,охири йук нарсани узи йук,бозордаги кукат сотаетган аелга маданятни шулар ургатишмокчимиди.

Мен бу гапларга тугриси ишонмадим,келтирилган важлар тугри булса конун бор,конуний хал килса булади,хайронман бундай амалдорлар керакми давлатга,нега багридан кечилмайди,оддий халкга ухшаб яшаб курсин,килган хатоларидан авфсуслансин,халк ишончи давлат амалдорларига нисбатан йуколиб бормокда еддан чикармаслик керак хар бир нарсани бошланиши ва охири булади,охири йук нарсани узи йук,бозордаги кукат сотаетган аелга маданятни шулар ургатишмокчимиди.
Rano 16 август 2019 22:29
Bu aka yolgon gapirmadi xamma tugri kun uz uzidan ketgan...
Илес 16 август 2019 22:37
Эркак булсанг охиригача мард бул.
Армон 16 август 2019 22:50
Жуда яхши тайерланибди.Кечаси билан ухламасдан едлаб чиккан шекилли.Нима булганда хамхоким муовини.Аввало узини тутиш керак.Колаверса амални саклаш учун елгон гапирмаслик керак.Янаям булса оллох гувох ким хак эканлигини узи билади
Челли 16 август 2019 23:10
Бечера уринбосар, туппа-тузик ватанпарвар экану биз билмаган эканмиз... каранг а....
Muhammad Ali Abdullayev 16 август 2019 23:15
Qisqa muddatda shoshilinch tuzilgan senari. Ertagiz oxshamandi brat
Жавохир 16 август 2019 23:40
Балки видеода менмас мен камерачиман деб куякол

Товук мия нималар деб валдираябсан, видеода хамма курдику асл башарени
Black 16 август 2019 23:58
Полный инфо йигиб, тайерланиб, Едлаб олиб, гапирвотганга ухшийди
Назира 17 август 2019 00:26
Бу замхоким роса елгонларни кушиб гапирибди. Эркак кишининг гапини килмай, латтачайнарлик килибди. Бу инсоннинг хамма гаплари ва хатта-харакатлари видеога олинган-ку!
Ойбек 17 август 2019 00:52
Ёлғонни ҳам эплаб гапириш керак ?
Хошим 17 август 2019 02:04
ЖАНОБ ХОКИМ СИЗНИ УЙЛАБ ТОПГАН БУ ГАПЛАРИНГИЗГП УЗИНГИЗ ХАМ ИШОНМАЙСИЗ. СИЗНИ ОЛДИНДАН БИЛАМАН ПОРОХОРСАН
Abdulaziz 17 август 2019 02:30
Iltimos admin birinchidagi komentni oʻchirib tashlanglar yoki zam hokimni odami yoki troll
Ahmed Safarov 17 август 2019 02:36
Кому берит? глазам или словам?

Кому берит глазам или словам
Нарзулло 17 август 2019 03:47
Кундуз амаки
Qaha 17 август 2019 04:00
https://kun.uz/27682243
кашкадарео 17 август 2019 06:32
Гиват кималарин Айолаяам шунчали гиват кимиди
Sardor 17 август 2019 08:00
Xiva stroy.ga qiyin bòladi òrtada
Elyor 17 август 2019 11:44
Bulishi mumkin
Sherzod ГРАФ 17 август 2019 15:37
Uyat korinib turiptiku oziga togri odam boganda kamerani ketidan quylamidiku oxshamadi qunduz boboni ertaklari oxshamapti

Y
баха 17 август 2019 16:02
Уяат салага .камро гиват киларин .Хотинлла устмиздан кулвоти эркелаяам гивачи диб .айолладанам утиб кетди диб гапирвоти хотинллар учат.учат.
Jasur 17 август 2019 19:21
Kun.Uz ni muntazam kuzatib boraman, qanchadan-qancha insonlarga yaxshilik qilgan, qanchadan-Qancha og’ir bemorlarni sog’ayib ketishiga o’z xissasini qushgan, bitta Kun.Uz ni qilgani shunchalik bular deb o’ylayman !!!!
Адхам 17 август 2019 20:14
Гап йук койил
Гайрат Юлдашев 18 август 2019 16:45
Бу бола думини кисиб, журналистлардан кечирим сурамаса , бошка ишлари хам очилиб кетади, гуврхлар ва жабр курганлар анчагина. Хокимнинг оркасига беркинишнинг иложи булмай колади. Шунакаларни деб туман хокимидан норозилар купайиб кетди. Бутун мехнатини бир тийин килишаяпти!!!
Ikrom 19 август 2019 12:07
....

МУНОСАБАТ БИЛДИРИШ

Сўнгги янгиликлар

Ўзбекистонда Аи-100 маркали бензин сотила бошланди (фото)

Россиянинг «Татнефть» компанияси Тошкентдаги илк автомобилларга ёқилғи қуйиш шохобчаси (АЁҚШ)ни 20 сентябрь куни очди....
Бугун, 23:15

Навоийда “Тинчлик учун” халқаро хайрия акцияси кўтаринки руҳда ўтказилмоқда

Жорий йилнинг 20 сентябрь куни Ўзбекистон ёшлар иттифоқи Навоий вилоят Кенгаши ҳамда шаҳар Кенгаши ҳамкорлигида Навоий...
Бугун, 21:02

Видео: Тошкентда тўппонча билан босқинчилик қилган ёшлар қўлга олинди

Жорий йилнинг 12 сентябридан 13 сентябрга ўтар кечаси Тошкентда бир нафар номаълум шахс жиноий иш содир этаётганда ИИВ...
Бугун, 17:32

«Дабдабали тўй қилаётганларни ОАВ орқали кўрсатиб, бутун халқ олдида шарманда қилиш керак» – Иқбол Мирзо

Хабар берганимиздек, кеча 20 сентябрь куни, Олий Мажлис Сенатида “Тўйлар, оилавий тантаналар, маърака ва маросимлар...
Бугун, 11:24
/ Муҳокамалар +5

ДХХ Ўзбекистон - Қозоғистон чегара постида жиноий гуруҳдан жабр кўрганлардан алоқага чиқишни сўрамоқда

Давлат хавфсизлик хизмати Ўзбекистон - Қозоғистон чегара постида жиноий гуруҳдан жабр кўрганлардан алоқага чиқишни...
Бугун, 10:31
/ Муҳокамалар +1