“Кўп гапирмасдан қўйвор” – Тошкент вилоятида ЙПХ ходимига тўхтатган қора Малибуни қўйиб юбориш буйруғи берилди

“Кўп гапирмасдан қўйвор” – Тошкент вилоятида ЙПХ ходимига тўхтатган қора Малибуни қўйиб юбориш буйруғи берилди
Тошкент телеканали ижодкорлари йўл қоидалари билан боғлиқ дастурни суратга олаётганда бир воқеанинг гувоҳи бўлиб қолишди ва ушбу ҳолат видеотасмаларга ёзиб олинди.

Гап шундаки, ЙПХ ходими йўл ҳаракати қоидасини бузган Малибу автомобилини тўхтатганда унга рациядан хабар келди. Ходим жарима ёзаётганда рациядан гапирган шахс буни қилмасликни буйирди.
— Телефон қилишди? Қанақа машина ушлаб турибсан?

— Malibu’ни ушлаб турибман.

— Қўйвор бўлди, кўп гапирмасдан. Яхши етволинг, деб тушунтирвор.

— Тушундим сизни, – дейилади мулоқотда.

Тармоқларда тарқалган хабарларда автомобилнинг давлат рақами 01 584 ААА экани айтилмоқда.

Ўхшаш янгиликлар

  1. Уткирбек 2 август 2021 19:39
    Қовун пишиғи тугаганди энди кечки қовун пишиғи бошланяпди шекилли
  2. Азиз 2 август 2021 16:56
    Оддий халқ тўлайверсин жарималарни, "каттаконлар" ўзга сайёрада учиб юрибди кайф қилиб. Яшасин Янги Ўзбекистон.
  3. Ум уб 2 август 2021 16:48
    Хомкаллалар.
  4. Юсупов Абдурашид 2 август 2021 14:57
    ОАВ ходимлари Президентимиз куйган талаблар асосида ишлашни бошлашгани шу видео лавхада яккол куринибди. Офарин !
  5. Юсупов Абдурашид 2 август 2021 14:39
    Малибудаги шахс балким ишхонасида яхши рахбар, оиласида яхши отадир лекин курсатилган лавхада халкни нафратига колди. Энди ИИВ ДАН ходимлари коидабузарни тухтатиб далолатнома тущаетганларида коидабузарни хам атрофида вокеага гувохларни куз олдида мана шу курсатилган лавха такрорланаверади !
  6. Азик 2 август 2021 13:14
    Бизда хамма жарима ва коидабузарликларни факат ахолини урта катлами килади.Барча коидалар факат урта катлам учун,бой вв амалдорларга эса алохида коидалар мавжуд.Яшасин демократия !!!!!
  7. Узбекистон 2 август 2021 10:59
    Ошковоклар.
Янгиликка фикр ёзиш чоп этилган кундан 30 кун ичида мумкин.

Сўнгги янгиликлар

Олий Мажлис депутати умумий овқатланиш объектларини ҳавони ифсослантиришда айблади

Олий Мажлис Қонунчилик палатаси депутати Ольга Литвинова экология муаммолари ҳақида гапирди. Депутат умумий овқатланиш объектларини ҳавони...
Кеча, 13:16
1

Шавкат Мирзиёев Самарқандда ишсизлар ва камбағалликни бутунлай йўқотиш учун қанча вақт кераклигини айтди

Аввалроқ Президентликка ЎзЛиДеПдан номзод Шавкат Мирзиёев самарқандлик сайловчилар билан учрашгани ҳақида ёзган эдик. Мирзиёев учрашув...
Кеча, 13:02
1

Ўзбекистонда 97 млн долларлик хазина топилгани ҳақидаги хабарга изоҳ берилди

Аввалроқ ижтимоий тармоқларда блогер хазина топиб олгани айтилган видео тарқалган эди. Видео телеграм каналларда эълон қилинди. Видеода...
Кеча, 11:39

Шавкат Мирзиёевнинг самарқандлик сайловчилар билан учрашуви кўтаринки руҳда ўтди

Тадбиркорлар ва ишбилармонлар ҳаракати – Ўзбекистон Либерал-демократик партиясидан Ўзбекистон Республикаси Президентлигига номзод Шавкат...
24-09-2021, 20:07

Навоийда бошқарувни йўқотган Nexia ағдарилиб кетди. Ҳайдовчининг салонда бўлган 75 ёшли онаси вафот этган

Навоий вилоятининг Нурота туманида Nexia-2 ҳайдовчиси эътиборсизлиги сабаб бошқарувни йўқотиши оқибатида автомобиль ағдарилиб кетди, деб...